کد خبر: 834750
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

ایوان راکیتیچ

هافبک کروات بارسلونا که مدتی است خبرهایی در مورد جدایی‌اش از این تیم به گوش می‌رسد، نسبت به آنها واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت فوتبال اسپانیا، با وجود این که خبرهای زیادی درباره احتمال جدایی ایوان راکتیچ از بارسلونا به گوش می‌رسد، این بازیکن کروات تاکید کرد به جدایی از آبی‌اناری‌ها فکر نمی‌کند و دوست دارد تا پایان دوران فوتبالش در این تیم بازی کند.

راکتیچ در فصل جاری کمتر در ترکیب بارسلونا به میدان رفته است و همین باعث شده تا گمانه‌زنی‌های زیادی درباره احتمال حضور او در لیگ جزیره به گوش برسد. او گفت‌: رویای من حضور در بارسلونا تا پایان دوران فوتبالم است. علاقه بسیار زیادی به بارسلونا داشتم و وقتی با پیشنهاد این تیم مواجه شدم، نتوانستم آن را رد کنم. امیدوارم در بارسا باقی بمانم و به زودی قراردادم را تمدید کنم.

رسانه‌های اسپانیایی در هفته‌های اخیر از اختلاف بین لوییس انریکه و راکتیچ سخن به میان آوردند ولی این بازیکن کروات چنین چیزی را رد کرد و گفت‌: این درست نیست و با انریکه مشکل ندارم.

راکتیچ درباره مثلث خط حمله بارسلونا ‌اضافه کرد: این سه بازیکن از دنیای دیگری هستند. عملکرد آنها هر کسی را به وجد می آورد. در بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیم و امیدواریم با بازی‌های  خوب خود زمینه را برای قهرمانی بارسلونا در جام های مختلف فراهم آوریم.

ستاره کروات بارسلونا به اتهامات سرخیو راموس بعد از اختلاف با هواداران سویا واکنش نشان داد و گفت‌: هنوز خودم را هوادار سویا می‌دانم و به این تیم علاقه زیادی دارم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار