کد خبر: 834749
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

دیدار تیم‌های والیبال شهرداری اراک و هاوش گنبد‎

گزینه سرمربی‌گری تیم‌ ‌ملی والیبال میهمان هفته بیستم لیگ برتر والیبال است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، هفته بیستم لیگ برتر والیبال با دیدار دو تیم بانک سرمایه و عمران ساری از ساعت 15 روز چهارشنبه ششم بهمن در خانه والیبال آغاز می شود.

بانک سرمایه که با 17 برد و 47 امتیاز در صدرجدول قرار دارد میزبان عمران ساری است که برای قرار گرفتن در میان صعود کنندگان به پلی آف تلاش می کند.

در دیگر بازی که در خانه والیبال انجام می‌شود  پارسه تهران و سایپا شهرآورد پایتخت را برگزار می‌کنند. سایپا که در رده سوم چهارم جدول قرار دارد نسبت به پارسه شرایط بهتری در جدول دارد و امید زیادی دارد که جزو چهار تیم صعود کننده به پلی آف باشد.

پارسه که تا نیم فصل اول جزو چهار تیم برتر بود در نیم فصل دوم نتایج بدی گرفت تا جایی که در حال‌ حاضر با هفت برد و 24 امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

رادوستین استویچف، گزینه سرمربیگری تیم‌ ‌ملی والیبال ایران که یکشنبه سوم بهمن به ایران آمده تماشاگر ویژه‌ دو دیداری است که در تهران برگزار می‌شود.

در دیگر دیدار این هفته شاگردان پیکان اکبری در تیم پیکان تهران میهمان قعرنشین لیگ است. هاوش گنبد با چهار برد و 12 امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر جای گرفته و امیدی برای صعود به پلی آف ندارد. این تیم در سالن المپیک گنبد رودر روی پیکان تیم دوم جدول قرار می گیرد.

صالحین ورامین دیگر تیمی که درگیر حواشی زیادی شده است در سالن غدیر میهمان شهرداری ارومیه است. شهرداری به همراه بانک سرمایه و پیکان تهران صعودش را به دور بعد لیگ برتر قطعی کرده است. از سوی دیگر شاگردان مجتبی عطار در ورامین با هفت برد و 21 امتیاز در رده دهم هستند و برای امیدوار ماندن جهت صعود به پلی آف باید برابر میزبان پیروز شوند.

تیم هفتم جدول یعنی کاله مازندران در خانه پذیرای شهرداری اراک است. با وجود این که کاله با هشت برد و 25 امتیاز تا الان جزو تیم های پلی آف است اما  رقابت نزدیک تیم ها در میانه جدول باید برابر میهمان خود پیروز شود.

شهرداری اراک هم در صورت باخت برابر کاله دیگر امیدی برای صعود ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار