کد خبر: 834746
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

اسلام اسلیمانی

ستاره گلزن تیم الجزایر تاکید کرد آنها باید از حذف از جام ملت های آفریقا درس گرفته و در رقابت‌های جام جهانی بهتر عمل کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، تیم ملی فوتبال الجزایر که موفق‌ترین تیم آفریقایی در جام جهانی بود، عملکرد بسیار ضعیفی در جام ملت های آفریقا داشت و در دور گروهی از رقابت‌ها کنار رفت تا تیم پرستاره الجزایر، حذف زودهنگامی از این رقابت ها داشته باشد.

اسلام اسلیمانی بعد از حذف تیم ملی الجزایر از جام ملت‌ها گفت: شکست دردناکی بود. فکرش را هم نمی‌کردیم که زود حذف شویم. با این حال باید از این باخت درس بگیریم. الجزایر بعد از جام جهانی به جوانگرایی رو آورد و تغییر و تحول زیادی داشت. طبیعی است کمی تیم دچار تحول شود. جوان‌ترهای تیم باید از این باخت‌ها درس بگیرند. امیدواریم در انتخابی جام جهانی نتیجه بهتری کسب کنیم.

اسلیمانی که در تیم لسترسیتی انگلیس بازی می‌کند، در ادامه گفت: هیچ عذر و بهانه ای قبول نیست. خیلی بد بودیم و نمی توانیم بگوییم که شایسته صعود به مرحله بعد بودیم. دو تیم سنگال و تونس، نسبت به تیم ما خیلی بهتر کار کردند و به حق خودشان رسیدند و از گروه صعود  کردند. در فوتبال، یادگیری خیلی مهم است. باید به این روند ادامه بدهیم و دست از تلاش برنداریم و بتواینم در آینده تیم بهتری باشیم. اکنون باید به ترکیب تیم باشگاهی‌ام برگردم.  باید خودم را برای بازی‌های پیش روی لسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا آماده کنم که اهمیت زیادی برای ما دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار