کد خبر: 834745
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

ابراهیم جوادی

یک عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد با بیان این که کشورهای دیگر از برگزاری رقابت‌های تیم استقبال بیش‌تری دارند، گفت: با توجه به انتقادهای مطرح شده جام تختی سال آینده تیمی ـ انفرادی و به مدت سه روز خواهد بود.

ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مباحث مطرح شده در جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، اظهار کرد: مهم‌ترین بحث این جلسه بررسی ترکیب اعلامی از سوی کادر فنی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد برای حضور در جام جهانی کرمانشاه بود که در نهایت پس از بحث و بررسی‌های صورت گرفته به تایید رسید. کشتی‌گیران نیز در حال‌ حاضر تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور موفق در جام جهانی پشت سر می‌گذارند تا ان‌شاء‌الله بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند.

این عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره احتمال ششمین قهرمانی متوالی ایران در این رقابت‌ها، گفت‌: هدف تیم‌ ‌ملی کسب عنوان قهرمانی و نگه داشتن جام قهرمانی است. پنج سال است که کشتی آزاد ایران قهرمان این مسابقات می‌شود و امیدوارم که برای ششمین دوره متوالی به این هدف برسیم. البته کار بسیار سختی پیش‌رو داریم، چرا که کشورهای روسیه، آمریکا و گرجستان با نفرات خوبی به ایران می‌آیند. از سوی دیگر ما در سه وزن 70، 74 و 97 کیلوگرم با مشکل مواجه هستیم و باید از نفرات جوان‌تری استفاده کنیم که امیدوارم این نفرات بتوانند عملکرد خوبی از خودشان نشان دهند.

او درباره جام یارگین روسیه و حضور تیم کشتی آزاد مازندران در این رقابت‌ها، گفت‌: از آن‌جا که جام جهانی 2017 در پیش است، نمی‌توانستیم کشتی‌گیران اصلی خود را به این تورنمنت معتبر بفرستیم و سعی شد از پشتوانه‌های تیم‌ ‌ملی در این تورنمنت استفاده شود. اگر کشتی‌گیران ما می‌خواستند در جام یارگین کشتی بگیرند دیگر امکان حضورشان در جام جهانی کرمانشاه میسر نبود.

جوادی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، درباره تعامل نامناسب روس‌ها با کشتی ایران و این که چرا در تورنمنت‌های کشور ما حاضر نمی‌شوند، خاطرنشان کرد: متاسفانه روس‌ها هیچ جوری دم به تله نمی‌دهند تا مبادا دست‌شان رو شود. آن‌ها سیاستی را در پیش گرفته‌اند تا در تورنمنت‌های ما شرکت نکنند و سعی می‌کنند کشتی‌گیران‌شان فقط در رویدادهای رسمی با نفرات ما سرشاخ شوند. البته ما این آمادگی را داریم که روس‌ها در تورنمنت‌های ما شرکت کنند، ولی آن‌ها علاقه‌ای به تعامل نشان نمی‌دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار