کد خبر: 834740
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

تیم ملی والیبال بانوان

تیم ملی والیبال بانوان برای حضور در رقابت‌های والیبال انتخابی قهرمانی جهان 6 بهمن به مالدیو می‌رود.

به گزارش ایسنا،‌ تیم ملی والیبال بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان که در مالدیو برگزار می‌شود بامداد چهارشنبه راهی این کشور می‌شود.

رقابت‌های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی از هشتم تا دهم بهمن به میزبانی مالدیو برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال بانوان ایران در این رقابت‌ها به مصاف تیم‌های نپال و مالدیو می‌رود.

سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مائده برهانی، فرزانه زارعی، شکوفه صفری، زینب گیوه، فرنوش شیخی، نگار کیانی، فرزانه مرادیان، مهسا صابری، مهسا کدخدا، نگین شیرتری و فرانک بابلیان 14 بازیکن ایران برای حضور در این رقابت‌ها هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، نازلی علیایی (سرپرست)، فاطمه عبدالهی (مربی)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، مریم فراتی (آنالیزو) و سحر محمد یاری به عنوان ماساژور ملی‌پوشان ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

آمریکا به عنوان قهرمانی سال 2014، ژاپن میزبان سال 2018 و تیم ملی والیبال برزیل به عنوان قهرمان سال 2015 آمریکا جنوبی سه تیمی هستند که حضورشان در این رقابت‌ها قطعی شده است. قاره آسیا علاوه بر میزبان، چهار سهمیه دیگر در مسابقه‌های والیبال قهرمانی جهان دارد که تیم‌ها بر اساس  رقابت‌های انتخابی مشخص می‌شوند.

مسابقه‌های انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست رقابت‌ها در پنج گروه پیگیری می‌شود و تیم‌های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می‌روند. تا کنون حضور سه تیم در این رقابت‌ها قطعی شده است. آمریکا به عنوان قهرمانی سال 2014، ژاپن میزبان سال 2018 و تیم ملی والیبال برزیل به عنوان قهرمان سال 2015 آمریکا جنوبی سه تیم قطعی شده این رقابت‌ها هستند.

قاره آسیا علاوه بر میزبان، چهار سهمیه دیگر در مسابقات والیبال قهرمانی جهان دارد که تیم‌ها بر اساس مسابقات انتخابی مشخص می‌شوند. مسابقه‌های انتخابی قاره آسیا در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست رقابت‌ها در پنج گروه پیگیری می‌شود و تیم‌های قهرمان این پنج گروه به همراه پنج تیم برتر قاره آسیا در مرحله نهایی در دو گروه به مصاف یکدیگر می‌روند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار