کد خبر: 834731
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

لوگو استقلال

بنا به گفته اطرافیان باشگاه استقلال آنها امیدوار هستند تا بتوانند از فیفا در محکومیت تخفیف بگیرند و در نهایت بتوانند از تیموریان و جپارف در تیمشان استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، باشگاه استقلال با کمک وکیل ایتالیایی به دنبال حل محرومیتش از پنجره نقل و انتقالاتی است. این باشگاه با وجود اینکه باشگاه الشباب، رئال مادرید و بارسلونا پیش‌تر از سوی فیفا در پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده‌اند، امیدوار است تا بتواند رای آنها را برگرداند.

استقلالی‌ها طی نامه‌ای که به فیفا ارسال خواهند کرد از استدلال تحریم‌ها علیه ایران استفاده می‌کنند و امیدوار هستند تا با تمسک به این استدلال با نگاهی اغماضی فیفا روبه‌رو شوند. به این معنا که فیفا اجازه بازی کردن تیموریان و جپارف و چشمی را بدهد ولی استقلالی‌ها حق جذب بازیکن دیگری را نداشته باشند.

در این میان استقلالی‌ها از اسدی دبیرکل فدراسیون هم خواسته‌اند تا در این زمینه همکاری کند و طی نامه‌ای به کمیته حل اختلاف فیفا موجبات حل مسئله را فراهم کنند. آنها در نامه خود قرار است اعلام کنند که باشگاه استقلال در کل پول شیحی را پرداخت کرده و تنها برخی مشکلات باعث دیرکرد در این مسئله شده است.

با توجه به قوانین فعلی فیفا استقلالی‌ها نمی‌توانند از بازیکنانشان استفاده کنند و از طرفی ظاهرا فیفا به استقلالی‌ها گفته که آنها پرونده‌های زیادی داشته‌اند و به نوعی سابقه خوبی ندارند. با این حال آبی‌ها امیدوارند این مسئله را حل کنند هرچند که اطرفیان این باشگاه هم شانس نهایتا 10 درصدی برای حل مسئله را برای این باشگاه قائل هستند.

نکته پایانی این ماجرا آنجایی است که تیموریان و جپارف به دلیل بدهی باشگاه استقلال نتوانستند کارت بازی خود را دریافت کنند و این مسئله مشکل استقلالی‌ها را دوچندان کرده است.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار