کد خبر: 834728
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

اوبامیانگ

باشگاه بوروسیا دورتموند بعد از ناکامی مهاجم سرشناس این تیم در جام ملت های آفریقا با او ابراز همدردی کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از بیلد، گابن میزبان جام ملت‌های ۲۰۱۷ آفریقا بود. هواداران این تیم امید زیادی داشتند تا با درخشش پیر امریک اوبامیانگ کاپیتان خود قهرمانی در این رقابت بزرگ را به دست آوردند. گابن اما ناکام بزرگ جام ملت های آفریقا بود چرا که با وجود میزبانی خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار رفت.

باشگاه بوروسیا دورتموند با مهاجم سرشناس خود ابراز همدردی کرد و بعد از حذف شدن گابن در پیامی نوشت: اوبامیانگ؛ نگران نباش. بی‌صبرانه منتظر بازگشت تو به اروپا هستیم.

مهاجم سرشناس دورتموند در واکنش به دلیل ناکامی تیم ملی فوتبال کشورش گفت‌: به خوبی برای این رقابت‌ها آماده نشده بودیم. این دلیل اصلی ناکامی ما بود. بهترین تیم گروه خود بودیم و به راحتی می توانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم.

او ادامه‌ داد: بدشانس بودم. چند فرصت خوب گلزنی را به راحتی از دست دادم که به خاطر آن ناراحت هستم. وقتی توپم به تیر دروازه‌ برخورد کرد، نمی‌دانستم چکار کنم. نباید این‌گونه با جام خداحافظی می کردیم.

دورتموند در غیاب اوبامیانگ توانست در بازی نخست خود در دور برگشت بوندسلیگا با نتیجه‌ دو بر یک وردربرمن را از پیش رو بردارد تا در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

بدون شک هواداران دورتموند از حذف شدن گابن خوشحال هستند چراکه ستاره نخست خط حمله تیم‌شان به زودی به ترکیب تیم برمی‌گردد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار