کد خبر: 834719
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷

بسکتبال با ویلچر

دومین روز از رقابت‌های انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان با سومین پیروزی ملی‌پوشان جوان کشورمان مقابل تیم استرالیا همراه بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در این دیدار حساس نمایندگان کشورمان در کوارترهای اول و دوم با نتیجه 20 بر 9 و 41 بر 21 به برتری دست یافتند و این برتری در کوارترهای سوم و چهــارم نیز تداوم داشت و ملی‌پوشان جوان ایرانی موفق شدند با نتایج 57 بر 44 و 65 بر61  پیروز میدان باشند.

پیش از این نیز نمایندگان کشورمان مقابل تیم‌های تایلند و هند به برتری دست یافته بودند و این پیروزی سومین برد پیاپی آن‌ها بود.

چهارمین دیدار تیم ایران فردا، چهارشنبه، 6 بهمن‌ماه، ساعت 9:30 به وقت محلی بانکوک مقابل تیم چین برگزار خواهد شد.

این مسابقات برای کسب سهمیه‌ی رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان که سال آینده به میزبانی کانادا برگزار می‌شود در حال جریان است و از تیم‌های حاضر، سه تیم برتر مجوز حضور در این مسابقات را کسب خواهند کرد.

ایران، هند، ژاپن، تایلند، چین و استرالیا، شش تیم حاضر در این مسابقات هستند و این رقابت‌ها تا روز شنبه، 9 بهمن‌ماه در بانکوک برپاست.

تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران با ترکیب امیررضا احمدی (ایلام)، مهدی مظلوم (مازندران)، مهدی ماندگار (هرمزگان)، علی کریمی (اصفهان)، مجتبی کمالی (فارس)، محمد سیاری، همایون عسگری، مهدی عباسی (مرکزی)، پیمان میزان، حسنعلی کعبی، سیدمهدی موسوی (تهران)، رضا عیوضی (قم) و با سرمربی‌گری حسن پالار در این رویداد ورزشی حضور یافته است.

مسعود فلاح به عنوان مربی، حبیب خمجانی به عنوان نماینده فنی در این اعزام همراه با ملی‌پوشان هستند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده‌ی امیر ماندگارفرد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار