کد خبر: 834693
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
مدیرکل مدیریت بحران استان خبر داد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تسهیلات ویژه با بهره کم در اختیار کشاورزان آسیب دیده استان اردبیل با مصوبه دولت قرار داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مسعود امامی‌یگانه در جلسه با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: نامه نگاری‌های لازم از سوی استانداری و جهاد کشاورزی در این زمینه انجام شده و در صورت موافقت سازمان برنامه و بودجه، این تسهیلات به کشاورزان استان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه اصلی دولت توسعه صندوق بیمه کشاورزی است، افزود: برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی، کشاورزان استان اردبیل بهتر است محصولات خود را بیمه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل تصریح کرد: همه اقداماتی که در حوزه اداری مدیریت بحران استانداری اردبیل است انجام شده و به صندوق بیمه کشاورزی واگذار شده است که این صندوق با اختصاص اعتبار بدهی‌های کشاورزان را پرداخت خواهد کرد.

امامی یادآور شد: پرداخت تسهیلات ویژه به کشاورزان که به تأیید وزیر کشور نیز رسیده است، در چند استان انجام شده و ما امیدواریم با پیگیری‌هایی که استاندار اردبیل انجام داده است در این استان نیز پرداخت شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر