کد خبر: 834677
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

اداره کل ورزش و جوانان

در اولین جلسه ستاد بازی‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۸ ورزش استان تهران در محل استانداری، مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران برعملیاتی کردن رشد۳۰ درصدی مدال برای بازی‌های المپیک۲۰۲۰ تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه که صبح امروز (دوشنبه) با حضور مهندس هاشمی استاندار تهران، جمعی ازفرمانداران و روسای فدراسیون های ورزشی برگزار شد، رضا گل محمدی ضمن تاکید بر برنامه ریزی منظم برای رسیدن به اهداف تعیین شده گفت: در ستاد ۲۰۲۰ عنوان شد که با توجه به اهمیت کار، زیبنده استان تهران نیست که به عنوان پایتخت نتوانسته حضور پررنگی در المپیک ۲۰۱۶ داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش و ضرورت تشکیل ستاد بازی‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۸ ورزش استان تهران، گفت: حضور استاندار دراین جلسه علی رغم مشغله ایشان در ستاد بحران وحادثه تلخ اخیر، نشان از اهمیت و ضرورت این ستاد و این جلسه ها دارد، پس بر ما واجب است که در ادامه کار، در راستای پیشبرد برنامه ها، جدیت بیشتری داشته باشیم.

گل محمدی ادامه داد: در سمینار اخیر مدیران کل استانها توسط دکتر سلطانی‌فر تاکید شد که ستاد بازی‌ها در استانها شکل بگیرد و رشد۳۰ درصدی افزایش مدال ها از الویت های این اداره کل ورزش باشد و باید در کنار این برنامه، ارزش محوری و عدالت محوری هم مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان تهران با اشاره به این مهم که باید توسعه پایدار را دنبال کنیم، افزود: ما به کمک همه نهادها نیاز داریم و در همین راستا از همه دعوت کرده ایم که در این ستاد حضور داشته باشند؛ از جمله پژوهشگاه وزارت علوم که می توانند با توجه به حضور صاحب نظرانی مانند دکتر قره خانلو، در این امر ما را یاری نمایند.

در این جلسه، دکتر قرخانلو هم گفت: ما هم به عنوان یک ناظر بی طرف اقدام لازم را انجام می‌دهیم. ارزشیابی و آموزش را به صورت علمی و هدفمند انجام خواهیم داد و با استقرار در استادیوم تختی، به عنوان یک مرکز سنجش انجام وظیفه می‌کنیم.

وی تصریح کرد: برای این برنامه هدفمند، تقاضای ما این است که در توسعه کمی و کیفی زیرساخت ها باید از حمایت استاندار و فرمانداران برخوردار باشیم تا تهران با این وسعت نقش خودش را در ورزش ملی، ایفا کند.

دکتر طباطبائی مدیر کل استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: چالشی که در استان داریم تغییر مدیریت و نبودن امکانات است و نتوانسته مجهز به پایگاه‌های قهرمانی شود.

پولادگر نیز تاکید کرد که ورزش در مدیریت شهری تهران در هیچ سبدی وجود ندارد و این بد است و در حوزه ورزش قهرمانی، تهران به این مهم خیلی توجه ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار