کد خبر: 834664
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

دیدار فوتبال تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه سه امتیاز شیرین را در دیدار برابر سپاهان از دست دادیم، گفت: در این بازی هم موقعیت‌های خوب داشتیم و هم مالکیت توپ با ما بود ولی متاسفانه با بدشانسی دو امتیاز را در بازی از دست دادیم.

به گزارش ایسنا، سیدسیروس نعمتی‌نژاد در نشست پایان دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: در وهله اول باید بگویم سه امتیاز شیرین از دست دادیم. موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و مالکیت توپ نیز با ما بود و اگر پنالتی ما گل می‌شد قطعا بازی را می‌بردیم. متاسفانه بدشانسی آوردیم و من نمی‌دانم یا ما بدشانس هستیم یا بازیکنان‌مان بی‌دقت هستند. سعی می‌کنیم در بازیهای بعد بهتر ظاهر شویم و همه چیز را به دست خدا می‌سپاریم تا بتوانیم بازی‌های آینده را با برد پشت سر بگذاریم.

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که از وی پرسید آیا واقعا تیم‌تان بدشانس است یا بازیکنان‌تان بی‌دقت هستند، گفت: به هر حال باید ما روی دقت بازیکنان‌مان بیشتر کار کنیم. بازیکنان نیاز به تمرکز دارند. ما مطمئنا با همین تیم در بازی‌های آسیایی و ادامه لیگ شرکت خواهیم کرد و باز هم تاکید می‌کنم سعی می‌کنیم تمرکزمان را بیشتر کنیم.

نعمتی‌نژاد در خصوص عملکرد ضعیف مهدی مومنی نیز بیان کرد: مهدی مومنی یکی از بهترین بازیکنان تیم است و باید این را در نظر گرفت که پنالتی را نیز که به دست آوردیم حاصل زحمت او بود. مومنی چندین بار از جناح راست حریف نفوذ کرد تا بالاخره یکی از ارسال‌های او منجر به پنالتی شد. پنالتی هم به شانس بستگی دارد و خواست خدا بود که پنالتی گل نشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار