کد خبر: 834662
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

نرگس شیخی هندبال بانوان

ملی‌پوش هندبال بانوان معتقد است که بازیکنان تیم ملی تمام تلاش خود را می‌کنند تا نتیجه خیلی خوبی را در قهرمانی آسیا کسب کنند و رنکینگ تیم ملی ایران را در آسیا تغییر و مقام بهتر از ششمی را کسب کنند.

نرگس شیخی در پایان هشتمین اردوی تیم ملی هندبال بانوان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما در اردو بودیم که اتفاق ناگوار ساختمان پلاسکو پیش آمد و ما بسیار اندوهگین شدیم. برای آتش‌نشانانی که در ساختمان پلاسکو مصدوم یا شهید شدند خیلی ناراحتیم و برای آن‌ها دعا کردیم.

 به نظر من تیم در سطح آمادگی خوبی قرار دارد. در این مرحله اردو کادر فنی تیم بیشتر بر روی حرکات تاکتیکی و تکنیکی متمرکز شد، به نظر من کادر فنی با این زمان محدود خیلی خوب توانست تیم را به این مرحله از آمادگی برسانند. به امید خدا دو مرحله دیگر تا اعزام باقی مانده و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در مسابقات آسیایی کره جنوبی کسب کنیم.

او به اردوی تدارکاتی اشاره کرد و گفت: قرار بود در این مرحله از اردو، با تیم آذربایجان چند بازی تدارکاتی داشته باشیم. فدراسیون تمام تلاش خود را انجام داد ولی آذربایجان نتوانست در این زمان حاضر شود. در حال رایزنی هستند تا این امکان فراهم شود و تیم آذربایجان را در اردوی بعد دوباره دعوت کنند تا ما بتوانیم اردوی تدارکاتی را داشته باشیم.

این ملی‌پوش هندبال در مورد کسب جایگاه ایران در مسابقات آسیایی پیش رو بیان کرد: ما تمام تلاش خود را تا این لحظه انجام دادیم تا نتیجه خیلی خوبی را بگیریم و رنکینگ خود را در آسیا تغییر دهیم. به نظر من با گروهی که اکنون مشخص شده در قرعه‌کشی این دوره از رقابت‌ها می‌توانیم مقام بهتری از ششم داشته باشیم.

بازیکن تیم هندبال تاسیسات دریایی مدعی است که این فصل قهرمان لیگ برتر خواهند شد، در این مورد گفت: ما هشت ملی‌پوش در تیم تاسیسات دریایی داریم، ما در لیگ در حال حاضر در رده دوم هستیم و قطعا در این دوره ما قهرمان هستیم.

مسابقات قهرمانی هندبال آسیا از ۲۳ اسفندماه تا ۲ فروردین ماه ۱۳۹۶ به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در این رقابت‌ها در گروه A با کره، چین، مالدیو همگروه است. در گروه B نیز کشورهای ژاپن، قزاقستان، ازبکستان، هنگ کنگ و ویتنام با هم رقابت خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار