کد خبر: 834650
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز از برگزاری نخستین نمایشگاه الکامپ البرز خبرداد .

غلامرضا حمیدی در این خصوص گفت : نخستین نمایشگاه الکامپ البرز از 5 لغایت 8 بهمن ماه 1395 توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز در محل باغ گلهای بوستان شهید چمران کرج برگزار خواهد شد.

وی افزود : این رویداد نمایشگاهی فرصتی ارزنده برای فعالان عرصه تولید و عرضه خدمات و تجهیزات مرتبط با فناوری اطلاعات، ارتباطات و الکترونیک، آشنایی با نیازهای بازار و توانمندی های رقبا محسوب می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز از امکان شناسایی تقاضا و برقراری ارتباط با فعالان این عرصه در محوطه برگزاری نمایشگاه برای مشارکت کنندگان خبرداد و گفت : حضور کارشناسان مرتبط در دستگاه ها  و نهادهای دولتی عمومی و خصوصی و برگزاری نشست ها و همایش های مختلف این نمایشگاه را به مهمترین رویداد این حوزه در استان البرز بدل خواهد کرد.

همچنین با بهره گیری از ابزارهای تبلیغاتی متعدد در سطح شهرکرج و سایر شهرهای استان البرز پیش بینی می شود این رویداد نمایشگاهی با استقبال اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان و جوانان مواجه گردد.

 حمیدی تصریح کرد: علاوه بر حضور اپراتورهای ثابت و سیار ارتباطات کشور که با ارائه خدمات ویژه به مراجعین نمایشگاه همراه خواهد بود و همچنین حضور فعال شرکت های بخش خصوصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز، پیش بینی می شود دو غرفه خدمات دولت الکترونیک و استارتاپ ها با استقبال چشمگیر متقاضیان روبرو گردند.

وی گفت :  در غرفه خدمات الکترونیک دستگاه های اجرایی استان آخرین سرویس های الکترونیک خود را به مخاطبین عام معرفی و ارائه خواهند کرد که حداقل 10 دستگاه اجرایی این غرفه را همراهی می کنند.

 این مسوول افزود: همچنین در غرفه کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) بیش از 15 استارتاپ استان البرز که از میان36 استارتاپ گلچین شده اند ضمن برقراری ارتباط با مشتریان و سرمایه گذاران به توسعه فرهنگ کسب و کارهای نو کمک خواهند کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز حوزه های مرتبط حاضر در نمایشگاه را به ترتیب زیر برشمرد :  دولت الکترونیک/ کسب و کارهای نوپا (استارتاپ ها) / سخت افزارهای کامپیوتر/ نرم افزارهای کامپیوتر/ تجهیزات شبکه/ خدمات اینترنت/ ماشین های اداری/ تجهیزات مخابرات و ارتباطی/ خدمات سخت افزار و نرم افزار تلفن همراه/ تجهیزات الکترونیکی، اتوماسیون و حفاظتی/ پایگاه های اینترنتی، اطلاع رسانی و فروشگاه های مجازی خدمات دولت الکترونیک در زمینه های مختلف همچون بانکداری، بیمه و ...

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار