کد خبر: 834645
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

عبدالله ویسی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید اگر بازی‌های خارج از خانه را نبازند و در خانه پیروز از زمین بیرون بیایند، نتایج‌شان را جبران می‌کنند.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: ما شاهد یک بازی پراسترس بودیم. موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم که متاسفانه استفاده نکردیم. در نیمه اول اصلا خوب نبودیم و در حد نام سپاهان ظاهر نشدیم. در این نیمه باید دو، سه گل دریافت می‌کردیم که خدا را شکر این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد و می‌توانستیم به پیروزی برسیم ولی خوشبختانه توانستیم یک امتیاز از استقلال بگیریم.

او با بیان اینکه امیدوار است هفته آینده این نتیجه را جبران کند، گفت: ما اگر بازی‌های بیرون از خانه را نبازیم و در خانه پیروز شویم اسم این را می‌توان گذاشت جبران نتیجه. پس می‌رویم با کسب سه امتیاز هفته آینده نتیجه این هفته را جبران کنیم و در نیم فصل دوم شرایط خوبی برای خود ایجاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره استقلال خوزستان و داوری بیان کرد: آن‌ها تیم خوب و سرحالی هستند. من درباره داوری هیچ وقت صحبت نمی‌کنم و درباره داوری این بازی هم نظری ندارم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص اینکه در کنفرانس پیش از بازی گفته بود در صورت عدم کسب سه امتیاز تیمش در ادامه لیگ جایی برای جبران نخواهد داشت، گفت: ما اگر در خارج از خانه یک امتیاز کسب کنیم امتیاز خوبی برای ما محسوب می‌شود ولی اگر در خانه بخواهیم امتیاز از دست دهیم جبران آن سخت می‌شود و من در کنفرانس قبل از بازی گفته بودم اگر امتیاز نگیریم کارمان سخت می شود و ما امروز توانستیم بیرون از خانه یک امتیاز از استقلال خوزستان بگیریم و ان‌شاءالله هفته آینده نیز می‌رویم که سه امتیاز بازی خانگی را بگیریم تا به شرایط‌مان در جدول سر و سامان بخشیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که از هدفگذاری پیش از فصل خود چند امتیاز عقب هستند، گفت: ما از هدف‌گذاری ابتدای فصل پنج شش امتیاز عقب هستیم که باید جبران کنیم که اگر یک بازی خارج از خانه را ببریم این موضوع درست می شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه استرسی که از آن صحبت می‌کرد مربوط به چه بود، بیان کرد: هم ما و هم استقلال خوزستان برای برد بازی می‌کردیم و گذشته از آن خود بازی نیز استرس داشت که این استرس روی ساق‌های بازیکنان نیز اثر خود را گذاشته بود چرا که تاکید کرده بودیم که باید حتما این بازی را ببریم و چون برای بردن بازی می‌کردیم و به محض اینکه بازیکنان وقتی صاحب توپ می شدند استرس‌شان بیشتر می شد.  به هر حال استقلال بیش از ما به برد نیاز داشت و این امتیاز ممکن است برای آنها راضی‌کننده نباشد ولی برای ما راضی‌کننده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار