کد خبر: 834624
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
سارق حرفه‌ای که با دستبرد به دستگاه خودپرداز در شهرستان شاهرود چهارصد قطعه تراول چک پانصد هزار ریالی به سرقت برده بود توسط پلیس دستگیر شد.اواخر آذرماه امسال مأموران گزارشی درباره دستبرد به خودپرداز یکی از بانک‌های شاهرود و سرقت 200 میلیون ریال پول نقد دریافت کردند. کارآگاهان برای کشف راز این سرقت عجیب به تحقیق پرداختند و پی بردند سارق عابربانک بدون آنکه صدمه‌ای به خودپرداز زده باشد اقدام به چنین سرقتی کرده است.
روزنامه ایران: سارق حرفه‌ای که با دستبرد به دستگاه خودپرداز در شهرستان شاهرود چهارصد قطعه تراول چک پانصد هزار ریالی به سرقت برده بود توسط پلیس دستگیر شد.اواخر آذرماه امسال مأموران گزارشی درباره دستبرد به خودپرداز یکی از بانک‌های شاهرود و سرقت 200 میلیون ریال پول نقد دریافت کردند. کارآگاهان برای کشف راز این سرقت عجیب به تحقیق پرداختند و پی بردند سارق عابربانک بدون آنکه صدمه‌ای به خودپرداز زده باشد اقدام به چنین سرقتی کرده است.
 
کارآگاهان در بازبینی تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته دستگاه خودپرداز نتیجه‌ای نگرفتند تا اینکه تحقیقات تخصصی پلیس فتا در بخش‌های فنی و نرم‌افزاری انجام گرفت و مأموران دریافتند دستگاه خودپردازی که از آن سرقت شده به تازگی توسط تعمیرکاران بازبینی و تعمیر شده است در نتیجه به دست داشتن تعمیرکاران دستگاه در این سرقت کم سابقه ظنین شدند.بدین ترتیب یکی از تعمیرکاران به بازجویی احضار شد که سرانجام اعتراف کرد با دستکاری دستگاه خودپرداز هنگام سرویس آن موفق به انجام این سرقت شده است.
این مرد با صدور قرار یک میلیارد و دویست میلیون ریالی روانه زندان شد. پلیس هم به مسئولان بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری توصیه کرد برای سرویس تجهیزات اداری از به‌کارگیری افراد ناشناس و تعمیرکاران غیرمطمئن خودداری کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار