کد خبر: 834618
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
مسوول کمیسیون گردشگری، اقتصاد هنر و اقتصاد ورزش اتاق بازرگانی سنندج:
مسوول کمیسیون گردشگری، اقتصاد هنر و اقتصاد ورزش اتاق بازرگانی سنندج گفت: اگر دولت بخواهد مشکل مرز رسمی باشماق مریوان حل خواهد شد.

به گزارش جوان از کردستان، محمدنجیب اداک در سومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مرز باشماق در حال نزدیک‌ شدن به یک فاجعه است.

مسوول کمیسیون گردشگری، اقتصاد هنر و اقتصاد ورزش اتاق بازرگانی سنندج اضافه کرد: واقعیت قضیه این است که آیا ما باور داریم مرز باشماق می‌تواند بخشی از اقتصاد خوابیده ما را بیدار کند، اگر این چنین است، باید وارد عمل شویم.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی در مرز باشماق دچار مشکل شدە است و در رابطه با بحث وارداتی که جدیدا مطرح بوده، به سبب عدم وجود انبار با مشکلات جدی برخورد کرده‌ایم.

اداک افزود: اگر دو باب از انبارهای موجود در اختیار ما گذاشته شود قسمتی از مشکلات حل خواهد شد و دو سال است که این بحث جریان دارد و بدون نتیجه باقی مانده است.

مسوول کمیسیون گردشگری، اقتصاد هنر و اقتصاد ورزش اتاق بازرگانی سنندج خاطرنشان کرد: من بر این باورم دستگاه قضا و دولت محترم اگر بخواهند مشکلات مربوط به مرز باشماق همین فردا حل خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر