کد خبر: 834612
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر تبریز؛
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلان شهر تبریز تاکید کرد: این کمیسیون با قدرت تمام به حمایت خود از تیم فوتبال ماشین سازی ادامه خواهد داد.
سعید حاجی زاده با اشاره به تغییرات صورت گرفته در کادر مربی گری تیم ماشین سازی تبریز و بهبود نسبی نتایج این تیم ابراز امیدواری کرد ماشین سازی بتواند با تدابیر کادر فنی جدید در هفته های آینده نتایج بهتری بگیرد و از خطر سقوط رهایی یابد.
 وی از حاشیه سازی درباره ی این تیم انتقاد کرد و گفت: برخی عادت دارند فقط رفیق روزهای موفقیت باشند و تا مشکلی برای تیم پیش می آید به جای نقد سازنده، موجودیت و اعتبار تیم را زیر سوال می برند.
حاجی زاده، تصمیم شورا و شهرداری را برای در اختیار گرفتن تیم ماشین سازی  در ابتدای فصل، اقدامی سازنده و در جهت افزایش نشاط اجتماعی شهروندان و جوانان ورزش دوست دانست و گفت: این که با پی گیری صورت گرفته، شورا و شهرداری به کمک این تیم پرقدمت و ارزشمند تبریز شتافت، خدمتی برای نشاط اجتماعی شهروندان بوده است که باید ادامه یابد.
وی با اشاره به مطرح بودن برخی نارسایی ها در ورزش شهرداری از جمله در حوزه ورزش همگانی و مشکلات تیم های فعال در دیگر رشته های ورزشی  تصریح کرد: درست نیست که همه ی کاسه کوزه ها را بر سر تیم ماشین سازی بشکنیم.
حاجی زاده افزود: همه باید متوجه باشند که نام و اعتبار ماشین سازی و احساسات پاک هواداران این تیم قدیمی و پرآوازه، محل تسویه حساب شخصی با این و آن نیست و هر فردی مشکلی با کسی اعم از مدیریت تیم، کانون هواداران و یا شورا و شهرداری دارد، دور از انصاف و اخلاق است که آن را به تیم ماشین سازی گره بزند.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلان شهر تبریز تاکید کرد: ما اصولا وارد مسائل اجرایی و این که چه کسی مربی تیم است نمی شویم اما همواره پی گیر مسائل تیم بوده ایم و خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد تلاش های صورت گرفته برای صعود تیم به لیگ برتر تحت الشعاع برخی حاشیه سازی ها و تسویه حساب های شخصی قرار گیرد.
حاجی زاده در پاسخ به پرسشی درباره ی بحث واگذاری تیم به بخش خصوصی گفت: اینگونه مباحث زمانی قابل طرح و پی گیری است که چنین تقاضایی وجود داشته باشد و صرفه و مصلحت تیم ایجاب کند اما تجارب گذشته نشان می دهد که آزموده را آزمودن خطاست.
وی با اشاره به روند رو به بهبود وضع تیم ماشین سازی، ابراز امیدواری کرد این تیم در فصل آینده نیز در لیگ برتر بماند و تبریز بزرگ، همچنان سه تیم در لیگ برتر داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر