کد خبر: 834492
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
مدیرعامل فضای سبز شهرداری اردبیل:
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: سال آینده ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار بوته گل‌های فصلی در اردبیل تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل،بهروز محبی در جلسه برنامه‌ریزی تولیدات گل و گیاه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته میزان تولید انواع گل‌های فصلی در اردبیل افزایش می‌یابد و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده سال آینده به میزان 3 میلیون و 500 هزار بوته گلهای فصلی و گونه‌های گیاهی در اردبیل تولید خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای امسال به میزان 3 میلیون بوته گل توسط این مجموعه تولید و در معابر اردبیل کاشته شده بود که تمهیدات لازم برای افزایش این میزان تولید در نظر گرفته شده ‌تا بتوانیم از این طریق طرح زیباسازی فضای شهری را در اردبیل به خوبی اجرا کنیم و به اهداف خود در این زمینه برسیم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: امیدواریم با افزایش این تولیدات بتوانیم به اهداف خود در راستای توسعه فضاهای شهری برسیم و یکی از اصلی‌ترین مطالبات اصلی مردم را که مربوط به زیباسازی فضای شهری است را تحقق بخشیم که انتظار می‌رود همشهریان نیز در نگهداری از گیاهان و بوته‌ها در سطح شهر اهتمام خود را به کار ببرند.

محبی بیان کرد: اقدامات لازم برای تنوع‌بخشی به گونه‌ها و شناسایی گونه‌ها انجام شده است تا بتوانیم از این طریق پرورش گل و گیاه را متناسب با سازگاری نوع گونه‌ها در اقلیم متفاوت در دستور کار خود قرار دهیم و در کشت محصولات گیاهی تنوعات بیشتری داشته باشیم، چرا که تنوع از نظر زیبایی هم تاثیر خوبی برای افزایش روحیه دارد.

وی تصریح کرد: فضای سبز شهری موجودی زنده است که سبب طراوت و نشاط‌آفرینی محیط شهری می‌شود که امیدواریم بتوانیم با کاشت گیاهان متنوع شکل مناسبی به پارک‌ها و فضای شهری دهیم و زمینه توسعه فضای سبز شهری را در سطح شهر فراهم سازیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر