کد خبر: 834478
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

وین رونی

وین رونی با وجود دقایق کم بازی در ترکیب منچستریونایتد و داشتن پیشنهاد از چین، به تیمش وفادار خواهد بود.

به گزارذش ایسنا و به نقل از دیلی میل، وین رونی در جریان دیدار منچستریونایتد و استوک سیتی توانست روی یک ضربه کاشته دروازه حریف را باز کند تا تیمش یک دیدار از بازی خارج از خانه، یک امتیاز به اندوخته های خود اضافه کند. این گل باعث شد رونی دویست و پنجاهمین گل خود برای یونایتد را به ثمر برساند و برترین گلزن تاریخ باشگاه شود. 

وین رونی زیاد در ترکیب یونایتد قرار نمی‌گیرد و در عین حال پیشنهادهایی نیز از لیگ چین برای این بازیکن به دست سران یونایتد رسیده است ولی بعید به نظر می رسد او به این زودی ها راهی فوتبال آسیا شود. 

کاپیتان شیاطین سرخ درباره آینده خود در یونایتد گفت: سال‌هاست که در یونایتد هستم و به این تیم تعهد دارم. فوتبال ورزش عجیبی است و در زمان کمی، همه چیز می تواند خیلی سریع تغییر کند. با این حال من از حضور در یونایتد خوشحال هستم و دوست دارم در این تیم بمانم. هنوز نمی‌توانم درباره آینده خودم صحبت کنم ولی چیزی که هست، این است که دوست دارم برای تیمم بازی کنم. هر بازیکنی دوست دارد در ترکیب تیمش به میدان برود. اکنون در میانه های راه هستیم و باید ببینیم تا پایان فصل چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. 

رونی این فصل ۱۶ بازی برای یونایتد انجام داده است که نیمی این تعداد بازی را به عنوان بازیکن تعویضی به زمین مسابقه آمده است. او دو گل در لیگ برتر و ۵ گل در تمام رقابت‌ها برای یونایتد به ثمر رسانده است. 

یونایتد برای حضور در فینال جام اتحادیه باید پنجشنبه برابر هال سیتی دیدار برگشت خود را انجام بدهد. به نظر می رسد رونی در این دیدار از ابتدا برای تیمش به میدان برود. دیدار رفت با برد دو بر صفر یونایتد به پایان رسیده است تا خیال یونایتد بابت صعود به فینال ومبلی تا حد زیادی راحت باشد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار