کد خبر: 834474
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵

گونسالو ایگواین

مهاجم گلزن یوونتوس از گلزنی و کسب سه امتیاز برای این تیم ابراز رضایت و تاکید کرد تیم حریف هیچ خطری برای آنها نداشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، یوونتوس در هفته بیست و یکم لیگ ایتالیا توانست با دو گل برابر لاتزیو به برتری برسد تا یکی از دیدارهای سخت این تیم در این فصل با برد تورینی ها به پایان برسد. گونسالو ایگواین و پائولو دیبالا توانستند برای یووه در این بازی گلزنی کنند.

گونسالو ایگواین بعد از گلزنی برابر لاتزیو گفت: حریف نتوانست هیچ خطری برای ما داشته باشد. سرتر از حریف بودیم و تمام دستورات مربی را در زمین اجرا کردیم. به هم‌تیمی‌هایم تبریک می‌گویم. همه قبل از بازی از یک دیدار سخت سخن می‌گفتند ولی با نمایش خوبی که داشتیم، توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. همیشه و در هر بازی سعی کردیم خودمان را ثابت کنیم. تلاش کردیم ببینیم در بازی با فیورنتینا، چه اشتباهاتی مرتکب شدیم و بعد روی آن کار کردیم.

 ایگواین ادامه داد: در یک تیم تنها مهاجمان نیستند که به چشم می آیند. اگر بازیکنان دیگر نباشند، مهاجمان نمی‌توانند گلزنی کنند. وقتی سیستمی هجومی‌تر درون زمین استفاده می‌شود و بازیکنان هجومی بیشتری در ترکیب حاضر هستند، باید همین بازیکنان هجومی به عقب برگردند و به دفاع کمک کنند اما امروز نشان دادیم که می توانیم با سیستم ۱-۳-۲-۴ هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. دیگر حق اشتباه نداریم و باید روند بردهایمان را ادامه بدهیم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار