کد خبر: 834464
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

کونته

سرمربی چلسی از تصمیم خود برای بازی دادن به دیگو کاستا دفاع کرد و آن را بهترین دانست.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاردین، چلسی که صدرنشین لیگ برتر انگلیس است، شب گذشته (یکشنبه) در خانه به دیدار هال سیتی رفت، در حالی که این بازی تا دقایق پایانی نیمه نخست با تساوی بدون گل در جریان بود، دیگو کاستا توانست گلزنی کند تا بازگشتش به ترکیب آبی‌های لندن را بعد از یک جلسه غیبت جشن بگیرد. در نیمه دوم نیز پاس فابرگاس با ضربه سر کیهیل همراه شد تا این دیدار با برتری دو بر صفر آبی های لندن به پایان برسد.

آنتونیو کونته در نشست خبری خود در ابتدا درباره  حضور دیگو کاستا در زمین مسابقه گفت‌: بهترین تصمیم ممکن را درباره کاستا گرفتم. خیلی خوشحالم برای اینکه او توانست گلزنی کند. خیلی‌ها در نشست خبری قبل از مسابقه از من درباره نگرش و میزان آمادگی کاستا سوال کردند و فکر می‌کردند او شرایط خوبی برای حضور در ترکیب ثابت ما را ندارد اما دیدید که او توانست فوتبال خوبی را به نمایش بگذارد. گفته بودم همیشه بهترین تصمیم را برای این تیم خواهم گرفت. در همین بازی نیز این اتفاق رخ داد. مهم‌ترین موضوع، جوابی بود که ما در زمین به انتقادات دادیم و توانستیم از جایگاه‌ خودمان در صدر جدول دفاع کنیم. فکر می‌کنم این مهم‌ترین گل کاستا در این فصل بود. از خوشحالی او نیز خوشم آمد.

چلسی هر چند توانست هال سیتی را شکست بدهد ولی زحمت زیادی برای این برد کشید. زمانی که بازی یک بر صفر در جریان بود، هال سیتی تیم بسیار خطرناکی شد و نزدیک بود بارها دروازه‌ چلسی را باز کند اما در حقیقت پیروز زمین تیم صدرنشین چلسی بود.

کونته درباره این مسابقه گفت‌: هال سیتی فراتر از انتظار ظاهر شد. آنها فوتبال خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند. بعد از پایان مسابقه نیز به سرمربی آنها تبریک گفتم که تیمش چنین فوتبال خوبی را بازی می‌کند. شاید بتوان گفت‌ هال سیتی بدشانسی هم آورد. در یکی، دو صحنه نزدیک بود دروازه‌ ما باز شود تا با درخشش تیبو کورتوا این اتفاق رخ نداد.

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک هفته‌ با وقفه روبرو خواهد شد. روز شنبه رقابت‌های جام حذفی برگزار خواهد شد که چلسی باید با تیم برنتفورد دیدار کند. آبی‌پوشان لندنی از جام اتحادیه حذف شدند و تنها در دو لیگ حضور دارند که در لیگ برتر در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند و در جام حذفی نیز یک بازی خودشان را با برد به پایان رساندند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار