کد خبر: 834463
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

لوچیانو اسپالتی

سرمربی رم عنوان کرد تیمش نمایش خیلی خوبی نداشته اما با صبوری توانست به سه امتیاز این بازی برسد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، رم شب گذشته (یکشنبه) در هفته‌ بیست و یکم لیگ ایتالیا با تک گلی که ادین ژکو بوسنیایی به ثمر رساند توانست حریف خود کالیاری را شکست بدهد.

لوچانو اسپالتی بعد از پایان مسابقه گفت‌: نمایش خیلی خوبی نداشتیم. حریف بازی فشرده‌ای در خط هافبک داشت و پرس سنگینی را انجام داده بود ولی ما صبور بودیم و توانستیم توازن را حفظ کنیم و اضطراب به خود راه ندهیم. خوشبختانه بعد از صبوری زیاد راه دروازه‌ حریف را پید کردیم و توانستیم در نهایت به گل هم برسیم. حملات خوبی روی دروازه‌ حریف داشتیم ولی در حملات خودمان ثبات نداشتیم. تیمم در یک سوم هجومی بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت. کمی دستپاچه بودیم. خوشبختانه مهم کسب برد بود که در این بازی به آن دست یافتیم و سه امتیاز این بازی را به دست آوردیم.

سرمربی رم در ادامه گفت‌: فکر می‌کنم تیمی که شایسته برد بود به آن رسید. تیم‌های زیادی خواهان حضور در بالای جدول رده‌بندی هستند. اینتر خیلی سریع دارد خودش را به بالا می‌رساند. میلان هم  در کنار ناپولی، لاتزیو و فیورنتینا، شانس دارند تا به جایگاه بالای جدول برسند. به همین خاطر در این مقطع زمانی، از دست دادن امتیاز برای هر تیمی گران تمام خواهد شد. نمی‌خواهم جزئی از پروسه شکست باشم.

سرمربی رم در پایان به تمجید از ژکو پرداخت و گفت‌: او بازیکن مهمی برای ماست و از اینکه او را در ترکیب داریم خوشحالیم. او خودش را در تیم جا انداخته است و می‌توان گفت‌ یکی از بازیکنان محوری ماست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار