کد خبر: 834452
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
پورمختار:
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه آقای رئیس‌جمهور باید برای رسیدگی به اتهامات برادرش خودش پیشقدم شود، تأکید کرد که رسیدگی به اتهامات «فریدون» یک مطالبه عمومی است.
فارس: محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات سخنگوی دستگاه قضایی مبنی بر مشهود بودن ارتباط دانیال‌زاده ابربدهکار بانکی کشور با حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور، اظهار داشت: با توجه به اینکه بدهی و مسائل مختلفی که پیرامون «حسین فریدون» برادر رئیس‌جمهور مطرح است، لذا رسیدگی به اتهامات وی یک مطالبه عمومی است.

وی افزود: ما به هر کجا برای سخنرانی یا رسیدگی به امور مختلف مراجعه می‌کنیم، مردم از ما درباره این موضوع سؤال می‌کنند و جزو سؤالات اصلی مردم این است که چرا به اتهامات برادر رئیس‌جمهور رسیدگی و تعیین تکلیف نمی‌شود؟!

نماینده بهار و کبودر آهنگ در مجلس همچنین تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور باید برای رسیدگی به اتهامات برادرش خودش پیشقدم شود و اقدامی انجام دهد، آن هم در شرایط امروز که اخبار و اطلاعاتی راجع به اتهامات مالی «حسین فریدون» رسیده است.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور طبق اسناد و مدارک موجود درباره اتهامات برادرش باید برای رسیدگی به این مسئله خودش پیشقدم شود، گر چه قوه قضاییه نیز در این زمینه مسئولیت قانونی بر عهده دارد، رسیدگی به اتهامات برادر رئیس‌جمهور برای رفع شبهات و پاسخگویی به افکار عمومی امری بسیار مفید و مؤثر خواهد بود که امیدواریم هر چه زودتر این اقدام انجام شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار