کد خبر: 834450
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
معاون وزیر نفت در ساوجبلاغ خبرداد
معاون وزیر نفت در حاشیه تحویل خودروهای پروژه نوسازی ناوگان فرسوده حمل ونقل کالا که با حضور وزیر راه و شهرسازی در گروه صنعتی ماموت برگزار شد گفت: تلاش ما این است که گاز را جایگزین سوختهای مایع کنیم و در این راستا 17 هزار اتوبوس گازسوز جایگزین اتوبوس‌های فرسوده می‌شود.

علی وکیلی ، اظهار داشت: فعالیت‌های گروه صنعتی ماموت و اقدامات انجام شده توسط این شرکت جای افتخار دارد.

وی افزود: وزارت نفت وظیفه خود می‌داند که تمام تلاش خود را برای صرفه‌جویی سوخت در کشور به کار گیرد.

مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: تلاش ما این است که گاز را جایگزین سوختهای مایع کنیم و در این راستا 17 هزار اتوبوس گازسوز جایگزین اتوبوس‌های فرسوده می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های‌ تولیدکننده خودرو باید به سمت تولید خودرو با رویکرد کاهش مصرف سوخت و آلایندگی کمتر حرکت کنند، ادامه داد: از شرکت ماموت نیز درخواست می‌کنیم که خودروهای گازسوز تولید کند.

معاون وزیر نفت با اشاره به اینکه آلودگی کلانشهرها از جمله کرج می‌تواند با توجه به حمل ونقل عمومی و تقویت ناوگان درون شهری کاهش یابد، افزود: اگر تاکسی گازسوز جایگزین تاکسی معمولی بنزین‌سوز شود تا یک سوم قیمت خودروی گازسوز با سقف 4 هزار دلار به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها نیز باید برای توسعه حمل ونقل عمومی قدم بردارند، عنوان کرد: آماده هر نوع همکاری در زمینه توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار