کد خبر: 834444
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷

رحمان محمدی راد - هاوش گنبد

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد با اشاره به حضور با تمام قوا برابر پیکان در بازی‌ هفته آینده، توان مالی تیم‌ها را تعیین کننده پتانسیل آن‌ها دانست و گفت در لیگ امسال شاهد چیز فوق‌العاده‌ای نبودم.

رحمان محمدی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا درباره بازی هفته آینده برابر پیکان تهران و شرایط تیم هاوش گنبد در جدول اظهار کرد: با توجه به بازی‌های باقی مانده ما حتی اگر در سه بازی پیش رو پیروز شویم عملا شانسی برای حضور در مرحله پلی‌آف نخواهیم داشت. در واقع از روز اولی که من به تیم اضافه شدم هدف‌مان کسب نتایج خوب بود. به نظرم از لحاظ شکل بازی هم توانسته‌ایم به روند خوبی برسیم. ولی متاسفانه دو باخت ۳ بر ۲ برابر پارسه و سایپا تقریبا امیدهای ما را برای صعود از بین برد.

وی ادامه داد: هرچند که ما در قعر جدول هستیم ولی با تمام قوا برابر پیکان ظاهر خواهیم شد. حضور تماشاگران  هم در این بازی می‌تواند به ما کمک کند تا روند خوب بازی کردن خود را ادامه دهیم.

سرمربی تیم هاوش گنبد درباره آینده تیم و همچنین حضور خود به عنوان سرمربی در پایان فصل خبر داد: هنوز نه جلسه‌ای با مسئولان باشگاه در این ارتباط داشته‌ایم و نه اطلاع دارم که در پایان فصل چه اتفاق خواهد افتاد. در مورد ادامه همکاری خودم با باشگاه هم هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار