کد خبر: 834438
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
مدیر روابط عمومی سازمان پارکهای کرج :
مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج از در پیش بودن برنامه های مهم ملی با محوریت محیط زیست و فضای سبز در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: هم اکنون مجموعه بزرگ سازمان در حال برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه مطلوب تر این رویداد ها می باشد.

مرجان سادات مساعد با بیان مطلب فوق در تشریح رویداد ها و اتفاقات پیش رو گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کشور در نیمه اول اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد که سازمان پارکها به صورت مشترک با اداره کل محیط زیست استان البرز در این نمایشگاه که از اهمیت ویژه در سطح ملی و کشوری برخوردار است، حضور پیدا خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر  جلسات کارشناسی با همراهی اداره کل محیط زیست استان البرز در همین زمینه تشکیل شده است تا زمینه ای مناسب برای نمایش فرصت ها  و تهدیدهای محیط زیست و فضای سبز  استان البرز به وجود آید.

 با توجه به هدف گذاری بر موضوع آب در سال آینده، محوریت برنامه های سازمان در نمایشگاه مذکور مدیریت آب در فضای سبز خواهد بود.

مساعد با اشاره به هفته درختکاری در نیمه دوم اسفند ماه اظهار داشت: درختکاری و توسعه فضای سبز از رسالت های اصلی سازمان پارکها می باشد پانزدهم اسفند روز ملی درختکاری، مهمترین تاریخ تقویم ِکاری این مجموعه است که در همین راستا برنامه ریزی هایی موثر و کار آمد در حال انجام می باشد تا در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری میزبان گروه کثیری از اقشار مختلف مردم در برنامه های درختکاری باشیم و بتوانیم  این سنت دیرینه را به نحوی مطلوب و به صورت مشارکتی با شهروندان و ارگانها به جای آوریم.

مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج همچنین در بخشی دیگر  عنوان کرد:کاشت درختان معابر در گونه های مختلف در بسیاری از نقاط شهر کرج از آذر ماه آغاز شده و تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

کاشت 40 هزار اصله نهال در دستور کار مناطق 12 گانه قرار گرفته است که تا کنون حدود 10 هزار اصله نهال کاشته شده است.

مساعد اعلام داشت: آماده سازی و بهسازی بوستان های شهر جهت استقبال از میهمانان و شهروندان در ایام نوروز نیز در برنامه های کاری مجموعه سازمان نیز قرار دارد.با استففاده از تمام ظرفیت های سازمان نوروزی متفاوت را در بوستان های شهر کرج، به نمایش خواهیم گذاشت.

وی به کاشت 60 هزار درختچه در شهر اشاره کرد و گفت: با کاشت  درختچه های معطر  زینتی و رنگی خیابان های شهرجلوه دیگری به خود گرفته و با شروع فصل بهار زینت بخش شهرمان خواهند شد.

 مدیر روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج بیان داشت: همانند سال گذشته در نیمه دوم فروردین ماه 96 با برگزاری جشنواره لاله ها در باغ گلها  به استقبال لاله های زیبا و رنگارنگ در سطح شهرخواهیم رفت.

این مسئول در پایان سخنان خود گفت: امیدوار هستیم مجموعه بزرگ و پویای سازمان پارکها بتواند به پاس قدردانی و مشارکت همیشگی شهروندان دغدغه مند در فعالیت های فضای سبز، با تمام قوا پیش رفته تا بتوانیم محصول فعالیت های زمستانی خود را به بهترین نحو در بهار و تابستان آتی برداشت نموده تا شهرکرج به مثابه بوستانی عظیم در استان البرز رخ بنماید

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار