کد خبر: 834423
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

هندبال بانوان

مرضیه یوسف آمادگی بازیکنان تیم ملی هندبال بانوان را بالا ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شناختی که از حریفان خود داریم شرایط بسیار سخت است.

مرضیه یوسف در گفت‌وگو با ایسنا، بعد از پایان هشتمین اردوی تیم‌ ‌ملی هندبال بانوان، اظهار کرد: ملی‌پوشان در حال‌ حاضر آمادگی خیلی خوب و در حد ۷۰ درصدی است. تست ها نشان می‌دهد که این بازیکنان نسبت به اردوهای ابتدایی خیلی پیشرفت کرده‌اند. در این اردو بیشتر روی حرکات گروهی کار کردیم. نزدیک رقابت‌ها هستیم و باید بیشتر روی تاکتیک‌ها  و تکنیک‌های گروهی کار کنیم. سیستم‌های مختلفی را در این اردو انجام و حمله‌های مختلفی را کار کردیم. شرایط بسیار خوبی در اردو حکم فرما بود.

او در ادامه افزود: قرار بود تیم آذربایجان نیز برای برگزاری دیدار تدارکاتی در این مرحله از اردو به ایران بیاید که متاسفانه این اتفاق نیافتاد. ما قرار بود در این مرحله از اردو تعداد بازیکنان اعزامی را مشخص و ۱۶ نفر را تعیین کنیم. اما اکنون اگر بازی تدارکاتی با آذربایجان داشته باشیم که بعد از پایان آن رقابت ها نفرات مشخص خواهند شد. در غیر این صورت اسامی نفرات اعزامی را به زودی مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی هندبال بانوان  درباره حضور تیم آذربایجان برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی در ایران اشاره کرد و گفت‌: احتمال دارد که تیم کشور آذربایجان پانزدهم بهمن به بعد برای برگزاری دیدار تدارکاتی به ایران بیاید. حضور تیم آذربایجان از پانزدهم بهمن ماه به بعد ۵۰ درصد قطعی شده است و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی هندبال بانوان درباره حریفان این تیم در مسابقات آسیایی کره جنوبی، گفت‌: حریفان ایران کره، چین  و مالدیو هستند. از این تیم‌ها آشنایی دارم و در رقابت های آسیایی گذشته بازی این تیم‌ها را دیدم. کره بهترین تیم آسیا است و همیشه مقام دار است. همچنین چین هم از تیم‌های موفقی است. با این وجود باید بدانیم که تیم ما در برابر این حریفان چگونه عمل می‌کند و ما تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم بازی خیلی خوبی را ارائه دهیم. اما باید ببینم که در آن زمان چه می‌شود.

یوسف در مورد ارتقای ششمی بانوان ایرانی در رقابت‌های آسیایی، گفت‌: من به عنوان یک مربی تمام آرزویم این است که بر روی سکو بایستیم و همیشه به این فکر می‌کنم،  ولی باید دید که چه پیش خواهد آمد. فکر میکنم شرایط بسیار سختی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار