کد خبر: 834409
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس فیروزه:
دبیر هفتمین جشنواره ملی عکس فیروزه، ثبت چهره تبریز از نگاه 718 عکاس را اتفاقی مهم در معرفی زوایای مختلف این شهر تاریخی و فرهنگ ساز عنوان کرد.
کریم متقی ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی صورت گرفته در جریان برگزاری این دوره از جشنواره ملی عکس فیروزه، ابراز امیدواری نمود شاهد ثبت تصاویر ارزشمندی از شهر تبریز باشیم.
متقی در خصوص زمانبندی های صورت گرفته در هفتمین جشنواره گفت: انتشار فراخوان هفتمین فیروزه تبریز از 27 آذر آغاز شد و ثبت نام اینترنتی تا 17 دی‌ماه ادامه داشت.
دبیر هفتمین جشنواره عکس فیروزه افزود: در پایان مهلت ثبت نام 718  نفر عکاس بومی و غیربومی به‌صورت اینترنتی ثبت نام اولیه را تکمیل نمودند و امروز از صبح 160 نفر از این تعداد به صورت حضوری ثبت نام خود را تکمیل کرده اند.
به گفته وی 100 نفر عکاس غیربومی با توجه به تجربه و پراکندگی جغرافیایی به عنوان مدعو دعوت شده اند اما بقیه عکاسان غیربومی که ثبت نام اولیه را انجام داده بودند نیز امکان حضور در جشنواره را دارند.
گفتنی است هفتمین جشنواره ملی عکس فیروزه تبریز از سوم تا هشتم بهمن ماه با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در تبریز و به میزبانی سازمان فرهگی هنری شهرداری تبریز برگزار می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر