کد خبر: 834387
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
آ‌ل‌اسحاق خبر داد
حركت جبهه مردمي فقط براي انتخابات نيست بلكه برنامه پايدار است تا نيروهاي انقلاب با حفظ شرايط خود در مجموعه بزرگي براي هميشه انقلاب هماهنگ شوند.
يحيي آل‌اسحاق عضو هيئت مؤسس «جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي» در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به استقبال مطلوبي كه از اين جبهه مردمي صورت گرفته است، اظهار داشت: «جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي» به‌صورت فراجناحي فعاليت خود را آغاز كرد و از اين‌رو همه نيروهاي انقلاب از اين حركت استقبال و آن را تأييد كردند. آل‌اسحاق ادامه داد: استقبال مردمي از جبهه مردمي نيروهاي انقلاب نشان مي‌دهد تشكيل اين جبهه از ضروريات و نيازهاي كشور بوده است و اين تشخيص و اقدام براي ايجاد اين جبهه كار درستي بوده است. وي بابيان اينكه تاكنون بيش از 550 نفر از شخصيت‌هاي سياسي، فرهنگي و دانشگاهي از اين جبهه اعلام حمايت كرده‌اند، تصريح كرد: اين جدول حاميان رو به تكامل است و حمايت‌ها به‌صورت گروهي و فردي اعلام خواهد شد.

 عضو هيئت مؤسس «جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي» با بيان اينكه جبهه مردمي در حوزه انتخابات رياست جمهوري نيز حضور فعالي خواهد داشت، به اقدامات صورت گرفته اشاره كرد و افزود: ما بر اساس مواضع اعلام‌شده در بيانيه جبهه حركت مي‌كنيم و اين حركت بر مبناي كار حزبي نيست بلكه جبهه‌اي بوده و اين حركت كاملاً مردمي است كه اين نكته تفاوت فعاليت اين جبهه با دوره‌هاي قبل است. آل‌اسحاق از برگزاري نشست‌هاي ديگري از اقشار و اصناف در روزهاي آينده خبر داد و گفت: ما 22 قشر تعريف كرده‌ايم كه هركدام از آنها اعضاي خود را انتخاب و به مجمع عمومي معرفي مي‌كنند و اساتيد، هنرمندان، اصناف و كارآفرينان و روحانيون براي عضويت در مجمع نمايندگان خود را معرفي خواهند كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار