کد خبر: 834381
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
سلبريتي‌ها در راهپيمايي عليه دونالد ترامپ شرکت کردند
تظاهرات زنان يک روز پس از تحليف ترامپ عليه آنچه سياست‌هاي نژادپرستانه و ضدزن او خوانده مي‌شود در سراسر امريکا و با حضور سلبريتي‌ها برگزار شد.
به روي کار آمدن ترامپ در امريکا که خيلي‌ها از آن به عنوان يک رويداد خارج از برنامه‌ريزي کلان سيستم حاکم در امريکا ياد مي‌کنند باعث شده براي اولين بار در تاريخ اين کشور از هنرمندان و به ويژه سينماگران به عنوان خط مقدم مخالفت عليه رئيس‌جمهور رسمي استفاده شود. اين در حالي است که همه سينماگران مطابق آنچه رسانه‌هاي اين کشور در تلاش براي القاي آن هستند، مخالف ترامپ نيستند و اين مسئله هرازگاه با موضع‌گيري‌هاي خلاف موج رسمي به چشم مي‌آيد.
درست پس از برپايي راهپيمايي اعتراضي عليه دونالد ترامپ، ادعا شد جشنواره فيلم ساندنس هدف حملات سايبري قرار گرفته است.
اين حملات سايبري درست پس از راهپيمايي اعتراضي عليه دونالد ترامپ به رهبري چلسي هندلر، بازيگر سرشناس امريکايي در پارک سيتي (شهر محل برگزاري جشنواره ساندنس) روي داد. در اين راهپيمايي علاوه بر هندلر چهره‌هاي سرشناسي چون شارليز ترون و کريستن استوارت نيز حضور داشتند. سخنگوي اين جشنواره سينمايي گفت: «جشنواره فيلم ساندنس هدف حملات سايبري قرار گرفت. اين حمله به قطع شدن شبکه و از دسترس خارج شدن بليت‌فروشي آنلاين منجر شد.»
او در ادامه افزود: «هنوز اطلاعات بيشتري درباره اين حمله در دسترس نيست، اما گروه ما تمام تلاش خود را به کار بسته است تا سيستم را در سريع‌ترين زمان ممکن دوباره راه‌اندازي کنيم. با وجود اين رويداد برنامه نمايش فيلم‌ها هيچ تغييري نکرده است.»
توئيتر رسمي جشنواره نيز ضمن اعلام خبر هک شدن ساندنس نوشت: «صداي هنرمندان ما شنيده خواهد شد و برنامه ادامه خواهد يافت.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار