کد خبر: 834354
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
پایان بحران کهکشانی‌ها با پیروزی بر مالاگا
رئال‌مادرید پس از دو شکست متوالی سرانجام طعم برد را چشید. بازی‌های فوتبال در قاره سبز شنبه شب پیگیری شد ...
رئال‌مادرید پس از دو شکست متوالی سرانجام طعم برد را چشید. بازی‌های فوتبال در قاره سبز شنبه شب پیگیری شد و پیروزی شاگردان زیدان مقابل مالاگا، رکوردشکنی رونی در شب تساوی من‌یونایتد و شکست لیورپول به تیم ته جدولی جزیره از جمله نتایج مهم این بازی‌ها بود.
  
درخشش دوباره راموس
پیروزی دو بر صفر مادریدی‌ها مقابل مالاگا نوار ناکامی‌های رئال را پاره کرد. دو باخت پی‌در‌پی تیم زین‌الدین زیدان را به حاشیه برده بود. با این حال دو گل راموس به مالاگا بحران را از سانتیاگوبرنابئو دور کرد. کهکشانی‌ها با این برد 43 امتیازی شدند و به صدرنشینی‌شان در لالیگا ادامه دادند. این در حالی است که هو شدن بازیکنان رئال از سوی هواداران واکنش زیدان را به همراه داشت: «در برنابئو وقتی علیه شما شعار سر داده می‌شود، به این معناست که انتظار هواداران زیاد است و آنها می‌خواهند بازیکنان بهتر ظاهر شوند. در چنین شرایط سخت، باید آرامش را حفظ کرد و با تمرکز بالا به کار ادامه‌ داد. نباید چنین رفتارهایی باعث شود ناامید شویم بلکه به چنین چیزهای نیاز داریم و باید این شعارها انگیزه ما را بیشتر کند. از هوادارانی که خواستار بهتر شدن بازیکنان هستند، نه تنها ناراحت نمی‌شوم بلکه خوشحال هم می‌شوم، اما هواداران نباید فراموش کنند که در چنین فصل طولانی و سختی که بازیکنان زیادی مصدوم می‌شوند، به محبت و دلگرمی نیاز داریم. در شرایط کنونی پیروزی مهم‌ترین چیز برای ماست. گل زدن برابر مالاگا بسیار سخت بود. در زمان‌های این‌چنینی به آرامش نیاز داریم. امتیازات این دیدار برای ما بسیار مهم بود. از هواداران می‌خواهم  آرامش خود را حفظ کنند.»
  
رونی اسطوره یونایتد
منچستریونایتد در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس از کسب هر سه‌امتیاز بازماند. شیاطین سرخ نتوانستند از پس استوک‌سیتی برآیند و با تساوی یک بر یک متوقف شدند. گلزنی وین رونی برای شیاطین مهم‌ترین اتفاق این دیدار بود؛ رونی موفق شد دویست و پنجاهمین گل خود را با پیراهن یونایتد به ثمر برساند و بهترین گلزن این باشگاه لقب بگیرد. این مهاجم 31 ساله۲۵۰ گل خود برای یونایتد را در ۵۴۵ بازی به ثمر رسانده است. همین رکوردشکنی موجب شد تا خوزه مورینیو لقب اسطوره را به رونی دهد: «خیلی وقت است می‌گویم وین رونی بالاخره برترین گلزن باشگاه خواهد شد. خوشبختانه می‌توانست امشب به این هدف برسد و من برای او خیلی خوشحال هستم، اما حقیقت این است که باید گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساندیم. شایسته این بودیم که با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم. تنها جنبه مثبت بازی این بود که رونی رکوردشکنی کرد. او رکورد کسی را شکست که اسطوره این باشگاه است یعنی سر بابی چارلتون. رونی اکنون اسطوره بزرگ منچستریونایتد است.»  سرمربی منچستر همچنین از نتیجه کسب شده ابراز نارضایتی کرد: «ضربه ما به تیر دروازه‌ اثبات کرد. دروازه‌بان حریف چندین موقعیت ما را مهار کرد. شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که از دست رفت. در پایان ریسک کردیم تا به برتری برسیم تا گل به خودی که وارد دروازه‌مان کرده بودیم را جبران کنیم. منچستریونایتد در سه سال گذشته به دلایلی موفق نشده است که قهرمان لیگ شود. در فوتبال خیلی سخت است که یک تیم بزرگ چند سال از قهرمانی دور باشد. تلاش می‌کنیم تیم از چند جنبه پیشرفت کند و بتواند بهتر شود. برای من بزرگ‌ترین پیشرفت این است که بازی بعدی را با برد به پایان برسانیم. مهم نیست حریف‌مان چه تیمی باشد یا در چه تورنمنتی بازی خواهیم داشت. در هر بازی باید با ذهنیت برد به میدان برویم. البته نمی‌شود همه بازی‌ها را برد. لیگ برتر تورنمنت سختی است و ما تساوی‌های زیادی داشتیم.»
  
ناکامی در آنفیلد
باخت سه بر دو لیورپول به سوانسی قعرجدولی آن هم در آنفیلد اعتراضات هواداران قرمزپوشان را به همراه داشت. لیورپول که خودش را به بالای جدول رسانده بود، سه امتیاز مهم را به راحتی از دست داد تا یورگن کلوپ، سرمربی این تیم نتواند اشتباهات بازیکنانش را کتمان کند: «ناراحت‌کننده‌ترین صحنه مسابقه، همان گل سومی بود که وارد دروازه‌ ما شد. همه در این گل اشتباه کردیم. یک توپ بلند ارسال شد که مدافعان ما نتوانستند آن را کنترل کنند. اشتباه‌های غیرقابل قبولی در خط دفاع داشتیم. متأسفانه مدافعان‌مان تمرکزشان را از دست دادند. به هیچ وجه این اشتباه را از مدافعانم قبول نمی‌کنم. تنبل بودیم و حریف از فرصت‌هایش استفاده کرد. فرصت خوبی در اختیار ما بود که بتوانیم با کسب سه امتیاز، خودمان را به صدر جدول رده‌بندی نزدیک کنیم، اما متاسفانه این فرصت را از دست دادیم.» با این باخت رکورد شکست‌ناپذیری لیورپول در خانه از بین رفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار