کد خبر: 834308
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
معاون آموزش و پرورش اردبیل:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ به تعداد ۲۳۰ هزار دانش‌آموز اردبیلی از شیر رایگان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،حسین برزگرماهر در دومین جلسه کمیته شیر مدارس استان اردبیل که در اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در سال تحصیلی 96-95 به تعداد 230 هزار دانش‌آموز اردبیلی از شیر رایگان بهره‌مند می‌شوند و تمامی تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته توزیع شیر با موفقیت کامل انجام شد و توانستیم اقدامات لازم را در این راستا به طور کامل به اتمام برسانیم و هم‌اکنون نیز کنترل و نظارت همه‌جانبه‌ای برای بهبود کیفیت شیر در کاخانجات تولیدی انجام شده تا بتوانیم از این طریق شیر لازم و دارای استاندارد را در بین دانش‌آموزان مدارس این استان توزیع کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تاکنون بخشی از اعتبارات لازم برای تامین شیر دانش‌آموزی اختصاص داده شده و امیدواریم با پیگیری‌های لازم و حمایتهای همه‌جانبه مسئولان مربوطه مابقی اعتبارات را نیز در اختیار داشته باشیم تا از نظر تامین شیر مشکلی وجود نداشته باشد.

برزگرماهر تصریح کرد: امیدواریم همکاریهای لازم در راستای توزیع مناسب و به موقع شیر در مدارس استان اردبیل انجام شود تا شاهد هیچ‌گونه مسئله و مشکلی در این زمینه نباشیم و شیر در اسرع وقت در اختیار دانش‌آموزان مدارس قرار بگیرد تا بتوانیم از این طریق آنان را از شیر سالم بهره‌مند سازیم.

وی بیان کرد: شیر پاستوریزه و استریل لیوانی و پاکتی سه گوش در طی 25 نوبت در بین مدارس توزیع می‌شود که در مرحله نخست در بسته‌های 200 سی‌سی با 2.5 درصد چربی خواهند بود و برنامه‌ریزی‌های لازم برای انجام اقدامات لازم در مرحله دوم انجام خواهد شد تا بتوانیم کیفیت و بسته‌بندی شیر را تا حد امکان افزایش دهیم و امیدواریم فرهنگ استفاده از شیر توسط اولیا به فرزندان آموزش داده شود تا بتوانیم با استفاده مرتب شیر در بین دانش‌آموزان، شاهد افزایش ضریب هوشی بین آنان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر