کد خبر: 834307
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مسابقات قرآن دانش‌آموزان سراسر کشور تیرماه سال ۹۶ به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،احمد ناصری در جلسه کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم استان با موضوع میزبانی مسابقات قرآن دانش‌آموزان در اردبیل با اشاره به آخرین روز هفته شوراهای آموزش و پرورش اظهار داشت: شوراهای آموزش و پرورش باب مشارکت در دستگاه تعلیم و تربیت است.

وی بیان کرد: یکی از سیاستهای پنج گانه آموزش و پرورش، جلب مشارکت عمومی بوده و در این بخش در سطح استان جو بسیار صمیمی با همت اولیا و دستگاههای اجرایی ایجاد شده است که تلاش می‌کنیم تداوم این امر را در استان فراهم کنیم.

ناصری با بیان اهمیت مسائل تربیتی افزود: در زمینه آسیبهای اجتماعی، آموزش و پرورش به همان اندازه که در بحث آموزش و پرورش حساس است، در خصوص این آسیبها هم حساس بوده و کارگروههایی به منظور بررسی و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه را در دست تدوین دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به میزبانی استان اردبیل از مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سال 96 تصریح کرد: این مسابقات فرصت خوبی برای فرهنگسازی در حوزه‌های مختلف از قبیل آموزه‌های قرآنی و فرهنگ عمومی جامعه است.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای اجرای مطلوب این دوره از مسابقات گفت: این برنامه‌ریزیها بایستی در شان قرآن کریم باشد تا تاثیر بیشتری داشته باشد که هماهنگی، همدلی و همراهی با سایر دستگاهها و ارگانها در برگزاری این مسابقات حائز اهمیت بوده و این تعامل سازنده بایستی در نهایت به ایجاد یک پیکره واحد منجر شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: انجام کار گروهی و سیستماتیک در این مسابقات بسیار مهم بوده و بایستی بهترین اندوخته و تجربه را از این مسابقات برداریم و تمامی متولیان امر باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

ناصری با قدردانی از حضور میهمانان در این جلسه، جدیت و ابراز علاقه مسئولان استانی و کارکنان آموزش و پرورش در برگزاری این مسابقات را مایه دلگرمی عوامل اجرایی بر شمرد و بیان کرد: امیدواریم شاهد برگزاری شایسته و مناسب این دوره از مسابقات به میزبانی استان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر