کد خبر: 834306
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
معاون کمیته امداد اردبیل:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت:‌در ۹ ماهه امسال بیش از ۲۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال برای حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان استان اردبیل توسط کمیته امداد پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،علیرضا حسین‌نژاد در جلسه بررسی توسعه بیمه تامین اجتماعی مددجویان کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: هم اکنون 2 هزار و 841 خانوار تحت حمایت از بیمه‌ تامین اجتماعی بهره‌مند هستند و در 9 ماهه امسال بیش از 22 میلیارد و 230 میلیون ریال برای حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان توسط کمیته امداد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 761 نفر از زنان سرپرست خانوار، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، تصریح کرد: زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد در اولویت بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که هدف از این امر تشویق و سوق آنان به سوی خوداتکایی است.

حسین‌نژاد بیان کرد: یک هزار و 80 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی نیز از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند هستند که بهره‌مندی مددجویان از مزایای بیمه‌های تامین اجتماعی یکی از اقدامات مهم کمیته امداد به منظور توانمندی اقشار آسیب پذیر محسوب می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: این نهاد با همکاری بیمه تامین اجتماعی تلاش دارد خدمات گسترده‌ای را به مددجویان تحت پوشش ارائه کند و مددجویان می‌توانند پس از بازنشستگی از تامین اجتماعی مستمری دریافت کرده و از بسیاری امکانات و مزایای بیمه بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه هم اکنون یک هزار و 500 کودک کمتر از پنج سال مبتلا به سوء تغذیه تحت حمایت کمیته امداد اردبیل قرار دارند، افزود: امسال، بیش از 7 میلیارد و 854 میلیون ریال از سوی کمیته امداد برای رفع مشکل سوء تغذیه خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.

حسین‌نژاد اظهار کرد: کمیته امداد به منظور حمایت هر چه بیشتر از کودکان کمتر از پنج سال دچار سوء تغذیه نیازمند همکاری خیران است که  طرح «همسفره» با هدف کمک به رفع سوء تغذیه کودکان تحت حمایت اجرا می‌شود که از یکایک نیکوکاران خواستاریم با مشارکت خود در این طرح، بیش از پیش کمیته امداد را در دستگیری از کودکان نیازمند یاری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر