کد خبر: 834278
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

وین رونی

وین رونی از شکستن رکورد گلزنی یونایتد به عنوان لحظه‌ای پر افتخار برای خود یاد کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، وین رونی در جریان دیدار استوک سیتی و منچستریونایتد، تک گل تساوی‌بخش تیمش را وارد دروازه استوک کرد تا دویست و پنجاهمین گلش را برای شیاطین سرخ به ثمر برساند. بدین ترتیب رونی برترین گلزن تاریخ یونایتد شد. ضربه کاشته مهار نشدنی رونی باعث شد این بازیکن ۳۱ ساله رکورد چهل ساله «سر بابی چارلتون» را بشکند.

وین رونی ۲۵۰ گل خود برای یونایتد را در ۵۴۵ بازی به ثمر رسانده است.

لیگ برتر انگلیس : ۱۷۹ گل

لیگ قهرمانان اروپا: ۳۴ گل

لیگ اروپا : پنج گل

جام باشگاه‌های جهان: سه گل

جام حذفی: ۲۲ گل

جام اتحادیه : ۶ گل

سوپر کاپ انگلیس: یک گل

رونی ۱۹۳ گل را با پای راست، ۲۷ گل را با پای چپ و ۳۰ گل را در لیگ برتر به ثمر رساند.

وین رونی بعد از شکستن رکورد بابی چارلتون گفت‌: لحظه بسیار افتخار آمیزی برای من است. البته کمی احساسم عجیب است. به دنبال کسب سه امتیاز بودیم اما متاسفانه به یک امتیاز بسنده کردیم ولی خیلی خوشحالم که به این مهم دست یافتم. این یک افتخار بزرگ برای من است. سال‌ها در منچستریونایتد بازی کردم. این که بالاخره رکورد گلزنی باشگاه را شکستم معنا و مفهوم زیادی برایم دارد.

رونی همچنین یک رکورد دیگر را نیز شکست. او توانست ۸۸ گل خود در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر را به ثمر برساند و رکورد الن شیرر افسانه‌ای را نیز پشت سر بگذارد. رونی ‌در ادامه صحبت‌هایش گفت: ۱۲ سال پیش اولین گلم را برای یونایتد به ثمر رساندم. مسیر پر افتخاری را در این مدت در باشگاه طی کردم و در حال‌ حاضر خیلی خوشحالم که به این مهم دست یافتم.

همچنین بابی چارلتون، اسطوره سابق یونایتد نیز بعد از بازی شب گذشته به رختکن تیم رفت و ضمن تبریک به رونی گفت‌: رکوردم  که در سال ۱۹۷۳ ثبت شد، بالاخره شکست. کمی ناراحت شدم اما برای وین رونی خیلی خوشحالم که توانست به این مهم دست یابد. وقتی بازنشسته شدم ۳۵ سال داشتم. رونی در حال‌ حاضر ۳۱ ساله است و می‌تواند گل‌های بیشتری را به ثمر برساند.وین رونی پنج قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها، یک قهرمانی در جام حذفی و دو قهرمانی در جام اتحادیه در کارنامه پر افتخار خود دارد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار