کد خبر: 834276
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

مائوریسیو ساری

سرمربی ناپولی به تمجید از نتیجه کسب شده برابر میلان پرداخت و عنوان کرد تیمش قادر به انجام کارهای بزرگی است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، ناپولی موفق شد میلان را در خانه خود با نتیجه‌ دو بر یک شکست بدهد تا در کورس قهرمانی باقی‌ بماند.

مائوریسیو ساری در نشست خبری گفت‌: زحمت زیادی کشیدیم تا بتوانیم میلان را شکست بدهیم. یک پیروزی مهم را کسب کردیم و یک گام به هدف اصلی‌مان نزدیک‌تر شدیم. پیروزی در زمین میلان، به هیچ وجه آسان نبود اما از همان ابتدا شروع خوبی داشتیم و توانستیم دو گل زود هنگام را به ثمر برسانیم. در ادامه می‌دانستیم اگر  بخواهیم به دفاع مطلق بپردازیم، میلان قادر خواهد بود دو گل خورده را جبران کند. رو به بازی منطقی آوردیم و توانستیم از نتیجه‌ مراقبت کنیم.

سرمربی ناپولی ادامه‌ داد: تیم خیلی خوبی هستیم ولی می‌توانیم بهتر از این هم شویم. ناپولی قادر به انجام کارهای بزرگ است. از شرایطی که تیم دارد خیلی خوشحالم و امیدوارم قابلیت‌های زیادمان را در ادامه فصل نیز نشان بدهیم.

ناپولی با سه امتیاز حساسی که  در این بازی کسب کرد، ۴۴ امتیازی شد تا با رم در رده دوم جدول هم امتیاز شود. رم امروز (یکشنبه) باید برابر کالیاری به میدان برود و یوونتوس صدرنشین، در دیداری حساس باید برابر لاتزیو به میدان برود.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار