کد خبر: 834269
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

رحمان رضایی

رحمان رضایی می‌گوید با همزمان شدن بازی های تراکتورسازی و پرسپولیس رقابت این دو تیم در صدر جدول جذاب‌تر می‌شود.

 به‌ گزارش ‌ایسنا، تاخیر در پرواز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به تهران سبب شد امیر قلعه‌نویی نتواند به موقع به نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان برسد. به همین دلیل رحمان رضایی در غیاب او مقابل خبرنگاران نشست تا پاسخگوی سوالات آنها باشد.

وی درباره بازی تیمش مقابل پیکان، اظهار کرد: بازی سختی برای ما خواهد بود. پیکان از تیم‌هایی است که نتایج غافلگیر کننده می‌گیرد. با توجه به وضعیت این تیم در جدول رده‌بندی و امتیازاتی که کسب کرده است فکر می‌کنم که آنها از شرایط خوبی برخوردار هستند. پیکان از بازیکنان جوان و دونده خوبی بهره می‌برد و کادرفنی خوبی هم دارد.

مربی ترکتورسازی افزود: البته تراکتورسازی هم تیمی است که شخصیت خود را نشان داده و در داخل و خارج از خانه عملکرد خوبی داشته است. برای همه به اثبات رسیده که تیم تراکتورسازی در بازی‌های خارج از خانه هم وضعیت خوبی دارد ولی در دیدار هفته‌ قبل ما غافلگیر شدیم و نتوانستیم به پیروزی برسیم و فقط یک تساوی کسب کردیم. با این حال برای برد در بازی فردا (یکشنبه) به میدان می رویم تا ان‌شاء‌الله دست پر تهران را ترک کنیم.

رحمان رضایی در پاسخ به این سوال که رقابت با پرسپولیس چقدر استرس به تیم‌تان وارد کرده است ، گفت‌: اجازه بدهید درباره بازی با پرسپولیس صحبتی نکنم. فعلا می‌خواهیم درباره تیم خودمان و پیکان صحبت کنیم. ان‌شاء‌الله هفته‌ های آینده که با پرسپولیس بازی داریم در باره آنها صحبت می‌کنیم. اما اگر سازمان لیگ بتواند بازی‌های ما و پرسپولیس را به صورت همزمان برگزار کند، خیلی لیگ جذاب‌تر می‌شود و دوئل خوبی میان ما و پرسپولیس شکل می‌گیرد.  

وی در پاسخ به این سوال که مدعیان اصلی قهرمانی را چه تیم‌هایی می‌دانید، گفت‌: با توجه به امتیازاتی که تا به حال تیم‌ها گرفته‌اند، فاصله کمی میان تیم‌ها در جدول وجود دارد و یک تیم با یک برد و یا دو برد چند پله در جدول رده‌بندی صعود می‌کنند. اما من در کل فکر می‌کنم که تیم ما و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستیم با توجه به این که تا به این جای فصل با سایر تیم‌ها دیگر اختلاف پیدا کرده‌ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار