کد خبر: 834260
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

کارلوس توس

ستاره سابق منچستر سیتی به تمدید نشدن قرارداد مسی با بارسلونا واکنش نشان داد و از مقصد بعدی این بازیکن بزرگ سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از  elsport، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در سال ۲۰۱۸ به پایان خواهد رسید. این‌ در حالی است که این بازیکن بزرگ آرژانتینی قرارداد خود را تمدید نکرده است. گمانه‌زنی‌های زیادی درباره مسی وجود دارد و بعضی از احتمال جدایی این بازیکن بزرگ آرژانتینی از آبی‌ اناری‌ها سخن به میان می آورند.

کارلوس توس، هم‌بازی مسی در تیم ملی فوتبال آرژانتین، واکنش جالبی به علت تمدید نکردن قرارداد مسی داشت. او گفت‌: درباره مسی باید بگویم که مساله او پول نیست بلکه دل است. او در جایی بازی خواهد کرد که دلش به او بگوید. باقی ماندن در باشگاهی آن هم این هم مدت بسیار سخت است. مسی با چندین مربی و رییس باشگاه در بارسلونا کار کرده و با همه آنها خوب ظاهر شده است. بسیار سخت است که او از بارسلونا جدا شود.

توس درباره این سوال که مسی در صورت جدایی راهی چه تیمی خواهد شد نیز گفت‌: نیوولز اولدبویز تیم بعدی مسی خواهد بود. تنها مقصد مسی را بعد از بارسلونا، این تیم می‌دانم. البته این تصمیمی است که خود او باید بگیرد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار