کد خبر: 834254
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

لیگ برتر والیبال - سایپا تهران

تیم والیبال سایپا تهران اعلام کرد که در صورت اصرار فدراسیون بر بی قانونی از لیگ برتر کناره گیری می‌کند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون والیبال اعلام کرد که بازی معوقه دو تیم سایپا و صالحین ورامین  ۱۷ بهمن برگزار شود که این موضوع با اعتراض سایپایی ها همراه شده است.

متن بیانیه رسمی باشگاه سایپا به شرح زیر است:

باشگاه سایپا به عنوان یک باشگاه قانونمدار و بی حاشیه طی سالیان حضور خود در رقابتهای لیگ برتر والیبال همیشه بر رعایت قانون تاکید داشته است و انتظار دارد فدراسیون والیبال نیز با بی طرفی کامل و عمل به قوانینی که  خود و سازمان لیگ این رشته وضع و اعلام کرده است، سلامت و جذابیت رقابت های لیگ برتر را تضمین کند.

پس ازکناره گیری و انحلال باشگاه متین ورامین، رئیس سازمان لیگ والیبال در حضور اصحاب رسانه اعلام کرد که این باشگاه منحل شده و در صورتی که  قصد بازگشت به رقابت های لیگ برتر فصل جاری را داشته باشد، از سمت خود کناره گیری خواهد کرد، اما پس از مدتی با رایزنی مسولان باشگاه متین، این تیم مجددا مجوز حضور در ادامه رقابتها را پیدا کرد و رئیس سازمان لیگ نیز همچنان در سمت خود مشغول به فعالیت است.

از آنجای که باشگاه سایپا برای همتای ورامینی خود و هواداران پرشور آن احترام زیادی قائل است پذیرفت با چشم پوشی از رفتار غیر قانونی سازمان لیگ، در تاریخ سوم بهمن ماه دیدار معوقه خود را با این تیم برگزار کند.  اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این نکته است که زمانی باشگاه سایپا قبول کرد دیدار معوقه با متین ورامین که طبق قانون خود سازمان لیگ باید نتیجه آن ۳ بر صفر به سود سایپا اعلام می شد را  برگزارکند که هنوز باشگاه پارسه منحل نشده بود.

پس از انحلال باشگاه پارسه این باشگاه نیز مجددا به رقابتها بازگشت اما دیدار این تیم و متین ورامین نیز در زمان مقرر در هفته اول دور برگشت لیگ، برگزار نشد .

اگر سازمان لیگ اصرار به برگزاری دیدار متین ورامین و سایپا دارد، ابتدا باید دیدار معوقه پارسه و متین را برگزار کند، چرا که  طبق برنامه باید دیدار سایپا و متین، هفته دوم و پس از دیدار پارسه و تیم وارمینی برگزار می شد.

باشگاه سایپا ضمن اعتراض به  اصرار و رفتار غیر قانونی سازمان لیگ و همچنین ضایع کردن حق این باشگاه اعلام می کند تنها در صورتی به مصاف متین ورامین خواهد رفت که پیش از آن پارسه و این تیم ورامینی دیدار معوقه خود را برگزار کنند و در غیر این صورت با توجه به اینکه باشگاه سایپا خود را موظف به حفظ اخلاق وشخصیت تیمی خود می داند از کنار این گونه مسائل عبور نخواهد کرد و بهترین راه را کناره گیری از ادامه رقابتهای فصل جاری،  می داند چرا که چاره ای غیر از این ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار