کد خبر: 834241
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷

وینچنزو مونتلا

سرمربی میلان از شکست برابر ناپولی بسیار ناراحت است. او تاکید کرد که حس بدی دارد با این حال به آینده امیدوار است.

 به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از میدیاست، در حساس‌ترین بازی هفته بیست و یکم رقابت‌های سری A، میلان در سن سیرو از ناپولی پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با شکست دو بر یک روسونری به پایان رسید.

طبیعی است که مونتلا سرمربی جوان میلان از این شکست ناامید کننده تیمش ناراحت باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌:  اصلا دوست نداشتیم که بازی این گونه به پایان برسد. بسیار ناراحت هستم که بازنده بازی شدیم. امید زیادی به پیروزی داشتیم اما متاسفانه بازنده شدیم.

او ادامه‌ داد: ناپولی از همان ابتدا بازی را خوب شروع کرد و با عملکرد بسیار خوبی که داشت شرایط را برای ما سخت کرد. بعد از این که آنها گل دوم را به ثمر رساندند شرایط برای ما بسیار سخت شد. باید این دیدار را فراموش کرد و هر چه سریعتر به روند پیروزی بازگشت. متاسفانه در هفته های اخیر نوسان زیادی داشته‌ایم و این اصلا خوب نیست. باید در خط دفاعی بیشتر کار کنیم. متاسفانه مشکلاتی در خط دفاعی خود داریم و اگر می‌خواهیم  بهتر ظاهر شویم باید با تمرکز بالاتری بازی کنیم.

سرمربی جوان میلان در پایان سخنان خود گفت‌:  احساس ناامیدی می‌کنم. واقعا ناراحت هستم با این حال باید بگویم که از عملکرد شاگردانم به ویژه در نیمه دوم راضی هستم. در پایان باید بگویم که سوزا از بهترین بازیکنان ما در این دیدار بود. او با وجود این که زیاد در فصل جاری برای ما بازی نکرده اما  در هر بازی که به میدان رفته تاثیر گذار بوده است.

ناپولی با پیروزی که در سن سیرو به دست آورد با 44 امتیاز موقتا به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد این‌ در حالی است که میلان با 37 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی جای دارد و با این شرایط کار بسیار سختی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار