کد خبر: 834228
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

بازگشت تیم ملی فوتسال از جام جهانی 2016 کلمبیا

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند می‌گوید شایعات مرتبط به دوپینگش صحت نداشته و به دلیل مصدومیت در تمرین‌های تیمش شرکت نکرده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، اخباری مبنی بر مثبت اعلام شدن دوپینگ یکی از ملی‌پوشان فوتسال در محافل این رشته به گوش می‌رسد و آن را به افشین کاظمی، بازیکن تیم گیتی پسند نسبت داده‌اند.

کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با رد این شایعات اظهار کرد: در یکی از بازی‌های لیگ از من تست گرفته شد، اما ماده‌ای که پیدا کرده‌اند نیروزا نبوده است. موضوع کاملا تمام شده و اصلا پرونده‌ای برای من در این زمینه تشکیل نشده است. تنها تماس تلفنی با من گرفته‌اند و گفته‌اند که این نمونه گیری انجام شده اما حرفی از دوپینگ نزده‌اند.

وی در ادامه با بیان این که از رسانه‌هایی که خبر دوپینگ او را منتشر کرده‌اند شکایت خواهد کرد، گفت‌: از طریق باشگاه پیگیر این موضوع خواهم بود، چرا که من از دو هفته‌ پیش به دلیل مصدومیت در تمرینات غایبم و هیچ ارتباطی به دوپینگ ندارد. همان طور که گفتم ماده‌ای که پیدا کرده‌اند نیروزا نبوده و دوپینگ محسوب نمی‌شود.

ملی‌پوش فوتسال تاکید کرد: هفته‌ آینده به تمرینات گیتی پسند باز می‌گردم تا به تمام شایعات پایان دهم. در یکی از تمریناتی که ۱۰ روز پیش برگزار شد از ناحیه زانوی چپ پایم مصدوم شدم، اما در این مدت همه گونه حاشیه در باره‌ام ایجاد کرده‌اند. یکی می‌گوید با محمد کشاورز مشکل دارم. دیگری هم می‌گوید به خاطر مشکل مالی به تمرین نمی روم و در جدیدترین شایعه هم بحث دوپینگ را مطرح کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار