کد خبر: 834223
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

مورینیو

سرمربی منچستریونایتد بعد از تساوی برابر استوک سیتی به تمجید از وین رونی پرداخت که موفق شد بهترین گلزن تاریخ باشگاه شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد شب گذشته (شنبه) در هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه بریتانیا به مصاف استوک سیتی رفت و با وجود ارائه نمایشی برتر، به تساوی یک بر یک رضایت داد.

ژوزه مورینیو بعد از تساوی گفت‌: خیلی وقت است می‌گویم وین رونی بالاخره برترین گلزن باشگاه خواهد شد. خوشبختانه می‌توانست امشب به این هدف برسد و من برای او خیلی خوشحال هستم اما حقیقت این است که ما امروز باید گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساندیم. شایسته این بودیم که با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم. تنها جنبه مثبت بازی این بود که رونی رکورد شکنی کرد. او رکورد کسی را شکست که اسطوره این باشگاه است یعنی سر بابی چارلتون. رونی اکنون اسطوره بزرگ منچستریونایتد است.

سرمربی منچستریونایتد از نتیجه‌ کسب شده در این بازی به هیچ وجه راضی نیست. او درباره این موضوع نیز گفت‌: ضربه ما به تیر دروازه‌ اثبات کرد. دروازه‌بان حریف چندین موقعیت ما را مهار کرد. شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که از دست رفت. در پایان ریسک کردیم تا به برتری برسیم تا گل به خودی که وارد دروازه‌مان کرده بودیم را جبران کنیم. این بازی از ‌دقیقه ۲۵ سر و شکل متفاوتی پیدا کرد. یک تیم تلاش کرد که گل نخورد و البته به خوبی دفاع کرد و یک تیم سر و پا حمله شد و به دنبال زدن گل بود.

مورینیو ادامه‌ داد: بازی بسیار سختی برابر استوک سیتی داشتیم. استوک در خانه تیم قدرتمندی است و با شور و شوق زیادی فوتبال بازی می‌کند. آنها تلاش زیادی کردند تا از گل زده‌شان مراقبت کنند ولی ما باید آن را می‌بردیم. منچستریونایتد در سه سال گذشته به دلایلی موفق نشده است که قهرمان لیگ شود. در فوتبال خیلی سخت است که یک تیم بزرگ چند سال از قهرمانی دور باشد. تلاش می‌کنیم تیم از چند جنبه پیشرفت کند و بتواند بهتر شود. برای من بزرگترین پیشرفت این است که بازی بعدی را با برد به پایان برسانیم. مهم نیست حریفمان چه تیمی باشد و یا در چه تورنمنتی بازی خواهیم داشت. در هر بازی باید با ذهنیت برد به میدان برویم. البته نمی‌شود همه بازی‌ها را برد. لیگ برتر تورنمنت سختی است و ما تساوی‌های زیادی داشتیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار