کد خبر: 834104
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
روایت شبکه مستند از کارگری در دل آتش
بازیگر و تهیه‌کننده «خسته نباشید» در قسمت جدید این مستند به اصفهان سفر می‌کند تا کارگری در دل آتش و در دمای 300 درجه را تجربه کند.

به گزارش روابط عمومی «خسته نباشید»، میثم رازفر در قسمت جدید این مستند تلاش خواهد تا یک روز کاری سخت و پرخطر کارگران مجتمع فولاد را به تصویر  بکشد.

میثم رازفر در توضیح این خبر گفت: فولاد مبارکه اصفهان از شرکت‌های تولید ورق‌های فولادی است که فولاد مورد نیاز صنایع خودروسازی و قطعه‌سازی، صنایع فلزی سبک، صنایع فلزی سنگین و غیره را تولید می کند.

وی افزود: کارگران زیادی در این مجتمع و در شرایط متفاوتی مشغول به کار هستند، کارگرانی که هرروز از دل آتش می‌گذرند و به اقتضای شغلشان با مواد مذاب سروکار دارند.

رازفر تصریح کرد: گروه «خسته نباشید» تلاش کرده تا یک روز کاری این شغل سخت، هیجان‌انگیز و البته پرخطر را به تصویر بکشد.

مستند «خسته نباشید» را شهره رعایتی کارگردانی کرده و از دیگر عوامل آن می‌توان به  تصويربردار مجيد دهقان تصويربردار 2 سيد روح‌الله فرح، دستيار تصوير فرزاد جليليان، صدابردار محمد سوران اميني، طراح لباس شهره رعايتي، تدوين فرشاد عباسي، روابط عمومي مطهره كشاورز، مشاوره تبليغاتي بابك چهارباشيان، عکاسان مسعود ضیایی، حمید سلیمان، سعيد فاطمي و شورای نويسندگان يلدا منتظري،شهره رعايتي و ميثم رازفر اشاره کرد.

قسمت یازدهم این مستند یکشنبه  ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود و بازپخش آن روزهای دوشنبه ساعت 10، پنجشنبه ساعت 20 و جمعه ساعت 10 خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار