کد خبر: 834089
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
فرماندار بیله‌سوار:
فرماندار بیله‌سوار گفت: این شهرستان با کمبود معلم‌ به ویژه در سطح متوسطه مواجه است که باید با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش نیروهای مجرب برای بیله‌سوار به‌کارگیری شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،آرام حلیم در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت:‌ آموزش و پرورش رسالت سنگینی برعهده دارد و این نهاد تعلیمی و تربیتی در آگاه‌سازی جامعه و پرورش نسلی فهیم و آگاه بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند افراد با مسئولیت و کارآمد است و سه نهاد خانواده، مهد کودک و آموزش و پرورش در سالم‌سازی جامعه نقش اصلی را ایفا می‌کنند، تصریح کرد: برای کاهش و ریشه‌کن کردن آسیب‌های اجتماعی در جامعه، باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم و برای این دستگاه که بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین دستگاه فرهنگی کشور محسوب می‌شود، سرمایه‌گذاری کنیم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: جامعه‌ای که آموزش و پرورش قوی نداشته باشد در زمینه توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی با مشکل مواجه است و اگر این بستر خوب پرورش یابد تمامی اثرات منفی جامعه در تمامی ابعاد از بین می‌رود.

حلیم با تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: شوراهای آموزش و پرورش با هدف تحقق نظارت بر آموزش و پرورش به وسیله مردم تشکیل شده و می‌توانند فعالیت‌ها و امور آموزش و پرورش را تسهیل کرده و بازویی توانمند برای آموزش و پرورش باشند.

وی با بیان اینکه تقویت آموزش‌های شهروندی باید از مدارس صورت گیرد که باعث کاهش مشکلات فرهنگی و اجتماعی در شهرستان می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌هایی باید انجام شود تا نیروهای تربیت معلم که توسط آموزش و پرورش  بیله‌سوار جذب می‌شوند دارای سهمیه مستقل برای شهرستان بیله‌سوار باشند.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: مدرسه بنیاد برکت روستای گون پاپاق تکمیل شده و در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد و مدرسه در حال احداث در روستای گوگ تپه نیز برای شهریورماه سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

حلیم بیان کرد: کمبود معلمان به ویژه در سطح متوسطه در برخی از دروس از نیازهای ضروری برای سال‌های آینده مدارس متوسطه است و باید با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش نیروهای مجرب برای شهرستان به‌کارگیری شود.

وی گفت: برای توسعه فضای آموزشی در شهر بیله‌سوار به دلیل توسعه ساخت و ساز و افزایش جمعیت حاشیه پشت کمربندی بیله‌سوار از طریق اداره آموزش و پرورش بیله‌سوار ساختمان آموزشی 12 کلاسه به ارزش 3 میلیارد و 850 میلیون ریال خریداری شده ‌و از این طریق خدمات بهتری به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: هزینه و برنامه‌ریزی در آموزش و پرورش در راستای توانمندسازی نیروی انسانی بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری برای توسعه و پیشرفت کشور است.

حلیم بر حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان در مراسمات دهه فجر ، تلاش جدی در ارتقای کیفیت آموزشی و تحصیلی دانش‌آموزان،  پیگیری جدی برای برگزاری کلاس‌های کنکور و تقویتی دانش‌آموزان، ارتباط تنگاتنگ با اولیای دانش‌آموزان برای بهبود وضعیت تحصیلی و تربیتی آنها، توسعه نمازخانه‌های مدارس، برگزاری همایش کنکور، آسیب‌شناسی علل ترک تحصیلی دانش‌آموزان و توسعه دامداری هنرستان کشاورزی بیله‌سوار به مرکز تولیدی فرآورده‌های لبنیاتی تاکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر