کد خبر: 834087
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
مدیرعامل آبفار استان اردبیل:
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در سطح استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محسن قنبری در آئین تودیع و معارفه روسای اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان نیر با اشاره به تعداد پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر در استان اردبیل اظهار داشت: 80 پروژه با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در سطح استان اردبیل مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آب و فاضلاب روستایی در شهرستان نیر بیان کرد: از تعداد پروژه‌های در نظر گرفته شده برای بهره‌برداری در ایام‌الله دهه فجر در سطح شهرستان نیر آبرسانی به 4 روستا با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: در شهرستان نیر 66 روستا تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی  شهرستان است که به محض تامین اعتبار مورد نیاز سال آینده تمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان نیر به اتمام خواهد رسید.

قنبری از تخصیص 5 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاضلاب روستایی شهرستان نیر خبر داد و افزود: در 7 روستای شهرستان نیر پروژه فاضلاب روستایی در حال اجرا است که برای ادامه اجرای آن 5 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که امسال فاضلاب 5 روستای شهرستان تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و بقیه نیز در سال آینده تکمیل می‌شود.

فرماندار شهرستان نیر هم در این آئین با اشاره به اهمیت وجود فاضلاب در روستاهای شهرستان نیر به تکمیل مجتمع‌های آبرسانی شهرستان اشاره و تصریح کرد: با تکمیل این مجتمع‌ها بیشتر روستاهای شهرستان نیر از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند خواهند شد.

مهدی احمدی خدمات‌رسانی به ساکنان مناطق روستایی را از اولویت‌های مهم در شهرستان برشمرد و اظهار کرد: آبرسانی به روستاها از جمله خدماتی بوده که نقش به‌سزایی در جلب رضایت ساکنان این مناطق دارد و انتظار می‌رود شرکت آب و فاضلاب روستایی در زمینه بهره‌مندی روستاهای محروم از این نعمت خدادادی نیز اقدامات لازم و اساسی انجام دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر