کد خبر: 834080
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: هنور تکلیف کشت و صنعت و دامپروری مغان مشخص نشده در حالی که باید بعد از سال‌ها همه بدانند که این شرکت قرار است به فروش برسد و یا به یک شرکت دانش بنیان تبدیل شده و جلوی زیان ده بودن آن گرفته شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، شکور پورحسین در دیدار با وزیر نیرو اظهار کرد: احداث بندر خشک در اصلاندوز با اتصال خط ریلی آذربایجان به کشورمان به همراه تصویب منطقه آزاد تجاری در مجلس می‌تواند تحول بنیادینی را در استان اردبیل ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در مجلس و برای موضوع منطقه آزاد مخالفان و موافقان جدی وجود دارد که ضروری است در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی این مناطق توسعه یابد گفت: مهار آب‌های مرزی و تدوین نظام بهره‌برداری اراضی پایاب سد خدافرین که بخشی از این پروژه در دهه فجر افتتاح می شود خود زمینه اشتغال 20 هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی ضرورت تدوین نظام بهره برداری مناسب از پروژه عظیم پایاب سد خدافرین را یادآور شد و افزود: در این زمینه باید به شکل منطقی و درست تصمیم گیری‌ها انجام شود.

پورحسین تعیین تکلیف مدیریت کشت و صنعت مغان را با توجه به زیان ده بودن این شرکت یادآور شد و گفت: حیف است که چنین مجموعه عظیم بلاتکلیف به حال خود رها شود.

وی اهمیت تکمیل تصفیه خانه فاضلاب پارس‌آباد را به عنوان یک مطالبه جدی مردمی یادآور شد و افزود: آلودگی رود ارس با پسماند کشور ارمنستان فاجعه‌آمیز است و باید در این زمینه به شکل صریح شفاف سازی شود تا مبادا مسایل حاکمیتی و امنیتی جان مردم را به خطر بیندازد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل نوسازی و تجهیز شبکه آبرسانی سکونتگاه های غیررسمی و ضرورت پرداخت کشاورزان خسارت دیده از حوادث قهری را در سال جاری از سوی دولتمردان خواستار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر