کد خبر: 834077
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
نماینده مردم در گرمی در مجلس:
نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: راهداران با تلاش شبانه روزی جهادی مقدس را در خدمت به مردم انجام می دهند که در سال جاری این خدمات به شکل چشم گیر و مضاعف رضایت مردم را جلب کرده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، از اردبیل میرحمایت میرزاده در نشست با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش خستگی ناپذیر پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: ما کمتر اداره ای را سراغ داریم که همواره در شرایط بحرانی در صحنه حاضر شده به طوری که راهداران در این استان با توجه به شرایط سردسیری منطقه تلاش مضاعفی را برای بازگشایی راه‌ها و مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه در سخت‌ترین شرایط راهداران و پرسنل حمل و نقل جاده‌ای بی ادعا و حتی خارج از ساعات اداری با حضور در جاده‌ها و مسیرهای مختلف به هموطنان ارائه خدمات می‌کنند گفت: ما بر این باوریم برای پاسخگو بودن به مطالبات مردم نباید توزیع امکانات و اعتبارات براساس جمعیت و یا تعداد شهرستان باشد بلکه در این حوزه باید براساس موقعیت بحرانی و فصول یخبندان و شرایط جوی هر منطقه اعتبارات حوزه راهداری پیش بینی شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مجاهدت راهداران و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل که در روزهای سرد، برفی و یخبندان خود در جاده ها حاضر بوده و یاریگر و قوت قلب راهداران است خاطرنشان کرد: بارها در ترددهای زمینی شاهد حضور مهندس رحمتی در مسیرهای ترددی بودیم که خودشان شبانه روزی در این سنگر خدمات ارائه می‌کنند.

میرزاده به الحاق حوزه راهداری به حمل و نقل جاده ای اشاره و تصریح کرد: به دنبال این ادغام ضرورت دارد تا تجهیزات و امکانات حوزه راهداری با یک نگاه ملی و استانی تقویت شود.

وی افزود: در 7 ماه خادمی مردم در مجلس شورای اسلامی مدیری را به توانمندی و پای کار بودن همچون مهندس رحمتی سراغ ندارم که برخلاف سایر مدیران که مدیریت بحران را از خانه انجام می دهند ایشان با حضور در گردنه ها و مسیرهای مختلف خود مدیریت کار را از نزدیک عهده دار است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادامه سخنان خود با خوشبین بودن به آینده درخشان این ادغام اضافه کرد: در حوزه راهداری باید به ترمیم و بهسازی مسیرها و همچنین عملکرد مناسب در حوزه بهبود راه‌های مواصلاتی استان با احداث بزرگراه ها و مسیرهای چهارخطه توجه شود.

میرزاده به محرومیت شهرستان گرمی و بلاتکلیفی بهره برداری از برخی پروژه ها اشاره کرد و بیان داشت: گمرک آزادلو و محور اتصال گرمی به انگوت و همچنین راه های روستایی در شهرستان گرمی از جمله پروژه‌های بر زمین مانده‌ای است که باید با توجه به محرومیت منطقه در توزیع اعتبارات و تخصیص منابع این پروژه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی به عدم روشنایی مناسب گردنه لنگان و محور قره آغاج- انگوت به عنوان محورهای صعب‌العبور و خطرناک اشاره کرد و اظهار داشت: این نهایت ظلم است که مرکز بخش موران بعد از 16 سال که نیاز به بهسازی این مسیر دارد مورد بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولان قرار گیرد در حالی که باید با توجه به شاخص‌های موجود توسعه همه جانبه در این مناطق محروم اتفاق بیفتد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر