کد خبر: 834048
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع):
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه قدیس‌سازی افراد و ملحد نامیدن منتقدین صحیح نیست، گفت: آیا زندگی برخی مسؤولان مانند زندگی امام و رهبری است؟!

آیت‌الله محسن مجتهدشبستری در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی استان که با حضور جمعی از فرهیختگان و فعالان فرهنگی اظهار داشت: در داخل کشور عده‌ای در ظاهر از امام (ره)، مقام معظم رهبری و انقلابی بودنشان دم می‌زنند اما در باطن چیزی از اهداف امام (ره) نفهمیده‌اند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه دلسوزان فرهنگی باید از هر راهی که دشمن وارد می‌شود وارد شوند، فرمودند: بی‌تفاوتی مختص انسان بصیر نیست و اسلام انسان را به حیات دعوت می‌کند نه ملت مردگی ممکن است در بین راه، انسان مردد شود و راه‌های مقابله را تشخیص ندهد، لکن راه ولایت راه نجات است.

وی ادامه داد: در صدر اسلام بسیار بودند افرادی مانند حجر بن عدی که تحت فشار معاویه هیچگاه از راه ولایت خارج نشد در عین حال، طلحه و زبیرهایی نیز بودند که در صدر نهضت بسیار فداکار بودند اما وقتی مسئله پست و مقام مطرح شد قافله را باختند.

مجتهدشبستری با اشاره به وضعیت زندگی بزرگان اسلام ابراز داشت: آیا زندگی برخی مسئولان مانند زندگی امام و رهبری است؟! دهه‌فجر بهترین فرصتی است تا برخی از ناگفته‌ها بیان شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی سخنرانی‌ها اظهار داشت: قدیس‌سازی افراد و ملحد نامیدن منتقدان صحیح نیست؛ در مجالس سخنرانان باید عفت کلام داشته باشند و همه جناح‌ها بر واقع‌گویی تکیه کنند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در ادامه تاکید کرد: سرنوشت جداکنندگان از راه ولایت را تبیین کنید از ملی مذهبی‌ها گرفته تا جریان‌ها و گروه‌های معاند انقلاب باید برای مردم تبیین شود نفاق جدید و نفاق قدیم برای مردم تبیین شود، سرانجام نفاق قدیم مشخص شد اما نفاق جدید همچنان مشغول کار و درحال بزک کردن آمریکاست.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه عده‌ای بعد از عهدشکنی‌های آشکارِ آمریکا، بازهم دست بردار نیستند، ابراز داشت: برجام به آن وضعیت تبدیل شد و نقض آشکار انجام گردید اما باز هم توجیه می‌کنند. مقام معظم رهبری اگر از اول مانع می‌شد، بهانه دست آقایان می‌افتاد. اما امروز نتیجه اعتماد بر آمریکا مشخص شد و باید از نیمه راه پرمخاطره و خسران‌آفرین بازگشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر