کد خبر: 834040
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
فرماندار شاهرود گفت: در دهه فجر امسال 108 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 570 میلیارد ریال در شهرستان شاهرود به بهره برداری می رسند.
 سید محمدرضا هاشمی در نشست شورای اداری شاهرود با بیان اینکه این طرح ها برای بیش از 130 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می کنند، افزود: دهه گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی فرصت بسیار خوبی است تا مسوولان عملکرد نظام و دولت را به گوش مردم برسانند.
وی خودکفایی گندم، بیمه همگانی، طرح تحول سلامت و توزیع قیر رایگان را از مهم ترین دستاوردهای دولت یازدهم دانست و گفت: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی بدون در نظر گرفتن سوابق بانکی آنان از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز از دیگر کارهای مهم انجام شده برای رونق اقتصادی کشور است.
معاون استاندار سمنان یادآور شد: در این راستا تاکنون 620 میلیارد ریال به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان شاهرود از طریق نام نویسی در سایت بهین یاب تسهیلات پرداخت شده است.
هاشمی حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را نیز دو اولویت نخست دولت برشمرد و تصریح کرد: در مدت خدمت گذاری دولت تدبیر و امید بیش از 700 هزار شغل ایجاد شده و کشور با رشد اقتصادی پنج درصدی روبه رو بوده است.
وی همچنین با اشاره به پیگیری مصوبات سفر استانی دولت یادآور شد: در مرحله نخست بیش از 500 میلیارد ریال تخصیص یافته که باید پیگیر سهم شهرستان در خصوص جذب اعتبار بود.
فرماندار شاهرود همچنین بار دیگر تاکید کرد اختلافات دستگاه های اجرایی به هیچ وجه نباید به دستگاه قضایی ارجاع داده شوند و تنها در مجموعه فرمانداری به این مشکلات رسیدگی می شود.
گفتنی است در این نشست مصوب شد خرید اقلام مورد نیاز دستگاه های اجرایی شاهرود در این شهرستان انجام شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر