کد خبر: 833996
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
در ادامه تصميمات عجيب سازمان سينمايي
در حالي فروش اينترنتي بليت‌هاي فيلم فجر در تهران از ساعت ۸ صبح روز جمعه اول بهمن ماه آغاز شده كه در همان ساعات اوليه، بليت فروشي با اشكال مواجه شده است.
در حالي فروش اينترنتي بليت‌هاي فيلم فجر در تهران از ساعت ۸ صبح روز جمعه اول بهمن ماه آغاز شده كه در همان ساعات اوليه، بليت فروشي با اشكال مواجه شده است. اين در حالي است كه اكثر رسانه‌ها پيش از اين در خصوص بي‌هويتي اين سايت تازه‌تأسيس هشدارهاي لازم را به مسئولان جشنواره داده بودند.

پس از مراجعه به سايت بليت‌فروشي فيلم فجر و انتخاب گزينه‌ سانس و سالن سينما، اغلب كاربران به گزينه‌ «خريد» دسترسي پيدا نمي‌كنند و در حقيقت اين گزينه براي آنها موجود نيست و عده‌اي نيز از همان ساعات اوليه با گزينه‌ ظرفيت تكميل شد، مواجه مي‌شوند.
دست‌اندركاران بخش بليت‌فروشي فيلم فجر در پي تماس خبرنگاران وعده دادند تا ساعاتي ديگر اين اشكال برطرف خواهد شد اما ترجيح دادند فعلاً توضيح رسمي ندهند.
پيش‌بيني مي‌شود به دليل حجم بالاي مراجعه كننده، طبق روال سال‌هاي قبل در ساعات اوليه، روند پيش فروش بليت‌هاي فيلم فجر با اشكال مواجه شود سايتي كه امسال در اختيار علاقه‌مندان قرار گرفته، سايت جديدي است.

معلوم نيست متوليان جشنواره فيلم فجر قرار است اعتبار و هويت بزرگ‌ترين جشنواره سينمايي كشور را خرج معروفيت، محبوبيت و بهره برداري تجاري چه كساني در پشت صحنه اين سايت نمايند و اين پنهان‌كاري از كجا نشئت مي‌گيرد.
اصولاً فروش بليت جشنواره فيلم فجر به عنوان جشنواره‌اي كه متولي آن سازمان سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است، نبايد ملعبه‌اي براي بازي‌هاي اقتصادي و سياسي شود. اين گونه اقدامات كه در بهترين حالت مي‌توان آن را از سر نابخردي دانست، واگذاري رانت دولتي در جهت ايجاد هويت براي يك سايت تازه‌تأسيس خواهد بود.
پر‌واضح است چنانچه جواب صريح و مشخصي از سوي سازمان سينمايي و متوليان جشنواره فيلم فجر ارائه نگردد و هويت راه‌اندازان اين سايت شفاف‌سازي نشود، ورود نهادهاي نظارتي به اين موضوع و پيگيري آن ضرورتي انكار‌ناپذير خواهد بود.
پيش‌فروش بليت‌ها در تهران از ساعت ۸ صبح جمعه اول بهمن ماه آغاز شده و ساعت ۱۲ شب دوشنبه ۴ بهمن ماه به پايان خواهد رسيد.
پيش‌فروش بليت‌ها در شهرستان‌ها نيز از ساعت ۸ صبح دوشنبه چهارم بهمن ماه آغاز مي‌شود و ساعت ۱۲ شب پنج‌شنبه ۷ بهمن ماه به پايان خواهد رسيد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار